مخفی و یا نمایش تقویم در نرم افزار نمایشگاه اتومبیل سرو

خلاصه
1397/07/19

آموزش نرم افزار نمایشگاه اتومبیل مخفی و یا نمایش تقویم در نرم افزار نمایشگاه اتومبیل سرو

مخفی  و یا نمایش  تقویم در نرم افزار نمایشگاه اتومبیل سرو


گاهی اوقات برخی از کاربران تمایل دارند که نرم افزار اتوگالری سرو را به گونه ای دیگر برای خود آرایش یا سفارشی کنند بدین منظور نرم افزار نمایشگاه خودرو سرو دارای امکاناتی است که این قابلیت را برای کاربران فراهم می آورد.
یکی از ویژگی های برجسته و مهم که نرم افزار جامع و کاربردی نمایشگاه اتومبیل سرو نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه دارد پویا بودن و انعطاف کامل آن است. پویا بودن به این معنی است که بیشتر ویژگی های آن را کاربران می توانند به دلخواه برای نمایشگاه اتومبیل خود سفارشی نمایند. برای مثال فرض کنید می خواهید در میزکار نمایشگاه اتومبیل سرو، تقویم نمایش داده نشود.
هنگامی که نرم افزار نمایشگاه خودرو سرو را باز می نمایید در قسمت سمت چپ آن یک تقویم وجود دارد که به این تقویم،  تقویم نمایشگاه اتومبیل سرو می گویند.

 
جهت اطلاعات از اینکه  بدانید کار تقویم در نرم افزار نمایشگاه اتومبیل سرو چه می باشد می تواند بر روی عبارت « تقویم در نرم افزار نمایشگاه اتومبیل سرو» کلیک نمایید.
برای اینکه  تقویم را در نرم افزار نمایشگاه ماشین یا اتوگالری سرو مخفی و یا نمایش دهید باید از منوی «عمومی» گزینه «مدیریت نرم افزار» را کلیک نموده تا پنجره مدیریت نرم افزار نمایش داده شود؛ سپس از بخش «تنظیمات میزکار» در نرم افزار نمایشگاه خودرو سرو تیک(علامت چک) گزینه نمایش تقویم را بردارید و سپس بر روی دکمه «ذخیره» کلیک نمایید.
نکته) جهت اینکه در میزکار نرم افزار نمایشگاه اتومبیل سرو  تقویم نمایش داده شود گزینه «نمایش  تقویم » باید تیکدار(علامت دار) باشد و جهت عدم نمایش(همان مخفی شدن) باید گزینه « نمایش  تقویم »  تیک (علامت) نداشته باشد.
همانطور که در این قسمت مشاهده نمودید واقعا پویایی و انعطاف پذیر بودن نرم افزار نمایشگاه ماشین سرو این نرم افزار را به یکی از بهترین نرم افزارهای جامع و کامل نمایشگاه اتومبیل تبدیل نموده و همچنین امکانی را فراهم آورده تا هر کسی و با هر سلیقه ای بتواند از این نرم افزار ویژه نمایشگاه های اتومبیل استفاده نماید.

جهت خرید نرم افزار نمایشگاه اتومبیل اینجا کلیک کنید