تغییر کد دفتر معین در نرم افزار خیریه سرو

خلاصه
1397/07/03

من چطور می توانم کد یا شماره درج شده در قسمت دفاتر معین حسابداری را در بخش کدینگ های حسابداری نرم افزار خیریه سرو تغییر دهم؟ خواهشمندم قدم به قدم نحوه اینکار را آموزش دهید؟

تغییر کد دفتر معین در نرم افزار خیریه سرو
سوال کاربر نرم افزار خیریه سرو
من چطور می توانم کد یا شماره درج شده در قسمت دفاتر معین حسابداری را  در بخش کدینگ های حسابداری نرم افزار خیریه سرو  تغییر دهم؟ خواهشمندم قدم به قدم نحوه اینکار را آموزش دهید؟


پاسخ پشتبان نرم افزار خیریه سرو
بدین منظور نرم افزار حسابداری سرو را اجرا کنید و سپس  از منوی «اطلاعات اولیه» گزینه «مدیریت کدینگ ها» را کلیک نمایید تا فرم «مدیریت کدینگ های حسابداری نرم افزار خیریه» برای شما نمایش داده شود. ابتدا روی گروه حسابی که دفاتر کل درون آن قراردارد یکبار کلیک نمایید و برای نمایش دفاترمعین زیرشاخه دفترکل روی دفترکل موردنظر یکبار کلیک کنید تا لیست دفاترمعین آن نمایش داده شود و سپس  در بخش دفاتر معین در زیر قسمت نارنجی رنگ که نوشته شده «لیست حساب های معین»  روی دفتر معینی که می خواهید کد (شماره ) آن را ویرایش نمایید، کلیک راست نموده و سپس منوی «ویرایش حساب معین» را کلیک نمایید در قسمت کد، یک کد جدید برای حساب معین وارد نموده و در نهایت روی ذخیره کلیک نمایید. لازم به ذکر است آن کد نباید قبلا استفاده شده باشد.

دانلود نرم افزار خیریه