شبکه مبتنی بر خادم

خلاصه
1397/07/01

علامت گذاری.گزارش های مدیریتی که نرم افزار خادم ارائه میدهد,میتوانندبه اداره کنندگان شبکه یnetworkadministrators)) کمک کنند

شبکه مبتنی بر خادم


علامت گذاری.گزارش های مدیریتی که نرم افزار خادم ارائه میدهد,میتوانندبه اداره کنندگان شبکه یnetworkadministrators)) کمک کنندتا بیشتر منابع مورد نیاز {نظیر ذخیره گاه گردونه ی قرصdisk_drivestorage))را مشخص نماید.
شبکه مبتنی بر خادم قوی:امنیت,مدیریت عالی داده ها,پاسخگوئئسریع و محلی برای گسترش را ارائه میدهند.ولی این شبکه ها پیچیده هستند ودر حال حاضر سرمایه گذاری قابل توجهی برای تجهیزات ,نرم افزار و اموزش نیاز دارند.
مشتریهای ضعیف شبکه چگونه کار میکنند؟
عبارت مشتری ضعیف thin clientd))یک عبارت جدید است چندین معنا دارد.یک مشتری جدید میتواند یک رایانه نظیر pcاینترنتیNETPC)) با محفظه ی مهر و موم شده وناظم های مدیریتی قرار داده شده در سیستم عامل باشد.عقیدهای که در پشت یک netpc)) یا رایانه شخصی مدیریت شده وجود دارد ,ساده کردن مدیریت و نظارت روی هزینه هااست.اصطلاح مشتری ضعیف به رایانه های شبکه ncنیز اطلاق میشود.
Nc یک دستگاه چند تکلیفی است. هر nc,معمولا یک پایانه برای رایانه های بزرگ ,در واقع یک مرور گر وب ویک موتور جاوا وهم چنین پردازشگری است که برنامه ها یا برنامک های( applets) نوشته شده در جاوا را اجرا میکند.
در هر nc, این سه کار در یک جعبه ی مهر و موم شده قرار دارند .روی اوردن به ncبه دلیل سادگی و قابلیت تبادل ان میباشد.اهداف طراحی ncدر امر نظارت  ,به خاطر سادگی واستاندارد توان ذی قیمت میباشد.
پایانه های ویندوز,اصل سادگی را به برنامه های کاربردی ویندوز اعمال می نمایند.پایانه ویندوز عبارت است از یک سیستم صفحه کلید وصفحه نمایش قابل تبادل و مهرو موم شده,همراه شبکه ی متصل به یک خادم cpuمشترک میباشد.