عودت چک پرداختنی در نرم افزارخیریه سرو

خلاصه
1397/06/24

آموزش برنامه سرو خیریه:من از نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو استفاده می کنم، حالا می خواهم چک هایی که از حساب های جاری موسسه خیریه صادر کرده ام(کشیده ام) را عودت نمایم، یعنی چکی که به یک نفر را داده ایم دوباره سند عودت آن را بزنم بطوریکه سند حسابداری آن صادر شود برای اینکار

عودت چک پرداختنی در نرم افزارخیریه سرو
سوال کاربر نرم افزار خیریه سرو
من از نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو استفاده می کنم، حالا می خواهم چک هایی که از حساب های جاری موسسه خیریه صادر کرده ام(کشیده ام) را عودت نمایم، یعنی چکی که به یک نفر را داده ایم دوباره سند عودت آن را بزنم بطوریکه سند حسابداری آن صادر شود برای اینکار باید چه کاری انجام دهم؟ لطفا راهنمایی کنید؟


پاسخ پشتبان نرم افزار خیریه سرو
برای اینکار از منوی «حسابداری» گزینه «بانک» و سپس  گزینه «ثبت عملیات بانکی» را کلیک نمایید. پس از اینکار به تب «چک های پرداختنی» رفته و از قسمت نوع عملیات گزینه «عودت چک پرداختنی» را انتخاب نمایید، سپس  کلید میانبر f7 را از روی صفحه کلید(کیبورد) فشار دهید تا لیست چک های پرداختنی نمایش داده شود، اکنون چک صادرشده موردنظر را پیدا نموده و روی آن دوبار کلیک نمایید.، همچنین اگر تمایل دارید می توانید در قسمت بابت یک شرح هم بنویسید، پس از اینکه کارتان تمام شد روی دکمه + کلیک کنید تا چک به قسمت پایین منتقل شود. به هر تعداد چک که خواستید به لیست پایین اضافه کنید و در نهایت برای صادر شدن سندحسابداری روی گزینه «ذخیره» کلیک نمایید تا سند حسابداری آن صادر شود.

دانلود نرم افزار حسابداری خیریه