نرم افزار صندوق مکانیزه مشاور املاک سرو چیست؟

خلاصه
1397/05/14

ایجاد و طراحی نرم افزاری به منظور تسهیل امور حسابداری و صدور فاکتور کلیه مشاورین املاک سراسر کشور به عنوان صورت مسئله ساخت و تولید این نرم افزار در نظر گرفته شده است.

نرم افزار صندوق مکانیزه مشاور املاک سرو چیست؟


ایجاد و طراحی نرم افزاری به منظور تسهیل امور حسابداری و صدور فاکتور کلیه مشاورین املاک سراسر کشور به عنوان صورت مسئله ساخت و تولید این نرم افزار در نظر گرفته شده است. هدف از تولید این نرم افزار ایجاد ابزاری به منظور ساده سازی مدیریت حسابداری و دخل و خرج املاک سراسر کشور می‌باشد. هدف اصلی عرضه این نرم افزار، تولید نرم افزاری با کارآیی بالا، هزینه مناسب، کاربرپسند، و سادگی در حین استفاده می‌باشد. مشاورین املاک با استفاده از این صندوق مکانیزه فروشگاهی می‌توانند فاکتورهای خود را مطابق آخرین استاندارد صادر و چاپ نمایند.
با استفاده از صندوق مکانیزه مشاور املاک سرو به راحتی می‌توانید صورتحساب‌های دریافت حق کمیسیون، دفتر درآمد و هزینه مشاغل، جدول مالیات ارزش افزوده، صورت اموال و دارایی‌ها را چاپ نمایید. علاوه بر این با استفاده از نرم افزار صندوق مکانیزه سرو می‌توانید فایل اکسس نرم افزار TTMS(نرم افزار مخصوص اداره مالیات) را بصورت فصلی تولید نمایید. این نرم افزار می‌تواند صورت معاملات فصلی را در قالب یک فایل اکسس به شما ارائه کند. در پایان این کاتالوگ کلیه امکانات و قابلیت‌های این نرم افزار صندوق مکانیزه توضیح داده خواهد شد.

 

برای خرید نرم افزار صندوق مکانیزه مشاور املاک سرو کلیک کنید