مزایا ومعایب قفل سخت افزاری و نرم افزاری برای مشتری

خلاصه
1397/05/13

این قفل ها علاوه بر اینکه برای تولید کنندگان نرم افزار مناسب هستند برای کاربران نرم افزارها هم استفاده هایی دارند که هر کاربر باید با توجه به نیاز خود آنها را تهیه نماید.

مزایا ومعایب قفل سخت افزاری و نرم افزاری برای مشتری


امروزه اکثر مشاوران املاکی از از نرم افزارهای مخصوص مشاور املاک استفاده می نمایند با قفل های سخت افزاری و نرم افزاری نرم افزارها آشنا هستند. این قفل ها بیشتر برای جلوگیری ازکپی نرم افزارها و از دست رفتن زحمات تولید کنندگان نرم افزاری نصب می گردد. این قفل ها علاوه بر اینکه برای تولید کنندگان نرم افزار مناسب هستند برای کاربران نرم افزارها هم استفاده هایی دارند که هر کاربر باید با توجه به نیاز خود آنها را تهیه نماید.قفل های سخت افزاری در اصل کار همان قفل نرم افزاری را انجام میدهند که به علت وارداتی بودن و قیمت بالا کسی مایل به استفاده نیست قفل های سخت افزاری در واقع در سراسر دنیا و بخصوص کشورهای پیشرفنه استفاده نمیشوند و کسی حاضر به پول پرداخت کردن برای این نوع قفل نیست این روزها با پیشرفت علم و تکنولوژی کاربران با گذاشتن رمز بر روی نرم افزار خود فقط با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور به راحتی وارد  کامپیوتر خود شده. و از سیستم  خود و اطلاعات وارد شده حفاظت می نمایند.


مزیت قفل نرم افزاری برای مشتری


یکی از مزیت های اصلی قفل های نرم افزاری این است که هزینه آنها نسبت به قفل سخت افزاری پایین تر هست. مزیت دیگر قفل نرم افزاری نسبت به قفل سخت افزاری این است که نیاز نیست همیشه یک یو اس پی به کامپیوتر وصل باشد. و همیشه نگران خراب شدن قفل باشیمقفل های نرم افزاری دو نوع می باشند که نرم افزارهای تولید شده شرکت مهندسی آبان رایان از هر دوقفل استفاده می نماید. یکقفل برای نرم افزار و قفل دیگر که در صورت نیاز می توانید با زدن تیک رمز نیاز ندارم آن را غیر فعال نمایید. در صورتی که نیاز داشته باشید کسی وارد سیستم شما نشود می توانید به نرم افزار خریداری شده سرو یک نام کاربری و یک رمز ورود مختص به خودتان بدهید با این کار دیگر نگران گم شدن و یا خراب شدن قفل خود نخواهید بود .
یکی از مزیت های قفل سخت افزاری برای مشتری این است که نرم افزار مختص یک کامپیوتر نیست و نرم افزار بر روی هر کامپیوتری که قفل همراه آن باشد می تواند نصب شود. به عبارتی اگر روزی کامپیوتر خراب شود می توان نرم افزار را به روی کامپیوتر دیگری انتقال داد.