نرم افزار املاک سرو با امکان چاپ قولنامه اجاره نامه مبایعه نامه

خلاصه
1400/05/06

یکی از موضوعاتی که دفاتر املاک بطور همیشگی و بلااستثنا با آن مواجه هستند، تنظیم قولنامه، مبایعه نامه و اجاره نامه است، در گذشته این قولنامه ها را بطور کامل دستی تنظیم می نموند که گاها خط خوردگی و یا سوءاستفاده هایی از آن می باشد

 نرم افزار املاک سرو با امکان چاپ قولنامه اجاره نامه مبایعه نامه مشاور املاک
 یکی از موضوعاتی که دفاتر املاک بطور همیشگی و بلااستثنا با آن مواجه هستند، تنظیم قولنامه، مبایعه نامه و اجاره نامه است، در گذشته این قولنامه ها را بطور کامل دستی تنظیم می نموند که گاها خط خوردگی و یا سوءاستفاده هایی از آن می باشد  و این سوءاستفاده ها بدون شک گریبانگیر مدیران مشاوران املاک می شد و مشکلات بسیاری را برای یک مشاور املاک ایجاد می کرد.
نرم افزار املاک سرو به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از نرم افزار چاپ قولنامه آن و بدون نیاز به نوشتن حتی یک کلمه بطور دست نویس نسبت به چاپ یک قولنامه اقدام نمایید. در قولنامه های چاپی رسمی را در اختیار داشته باشید.
در نرم افزار چاپ قولنامه سرو پس از صدور هر قولنامه امکان بایگانی کردن آن قولنامه را در سیستم خود خواهید داشت و با توجه به امکان پشتیبان گیری در نرم افزار چاپ قولنامه سرو شما شما برای همیشه نسخه های قولنامه، اجاره نامه و مبایعه نامه ایی که قبلا چاپ و صادر نموده ایید را می توانید بر روی یک فلش مموری یا CD یا روی حافظه گوشی موبایل خود خواهید داشت بنابراین لازم نیست هیچ نگرانی نسبت به از بین رفتن بایگانی قولنامه های صادره داشته باشید
 از موضوعات مهم در نرم افزارهای مشاور املاک یا چاپ قولنامه سرو امکان جستجوی سریع یا انواع جستجو در بین فایل های مهم نرم افزار فایلینگ یا چاپ قولنامه سرو خواهد بود. شما میتوانید در کسری از ثانیه در جستجوی هر فایلی یا قولنامه ایی که باشید به آن دسترسی یابید.
 از موضوعات مهم و جالب دیگر نرم افزار چاپ قولنامه سرو امکان لینک شدن بین نرم افزارهای چاپ قولنامه و فایلینگ سرو می باشد بطوری که شما هنگامی که در حال استفاده از نرم افزار فایلینگ هستید بدون نیاز به بستن نرم افزار فایلینک املاک سرو تنها با یک کلیک وارد نرم افزار چاپ قولنامه سرو خواهید شد.
 خرید، نصب و استفاده از نرم افزار املاک سرو در عرض 5 دقیقه برای کاربران تهران، کرج، تبریز، مشهد، اهواز، اصفهان، یزد، کرمان، کرمانشاه، بابلسر، رامسر، رشت، شیراز و بطور کلی در سراسر کشور امکان پذیر است.
نصب و ارسال نرم افزار فایلینگ و چاپ قولنامه سرو در تهران، کرج، تبریز، مشهد، اهواز، اصفهان، یزد، کرمان، کرمانشاه، بابلسر، رامسر، رشت، شیراز و بطور کلی در سراسر کشور رایگان و از طرف شرکت مهندسی آبان رایان البرز انجام می شود.
 چنانچه قصد خرید و کسب اطلاعات بیشتر از نرم افزار املاک و چاپ قولنامه، مبایعه نامه و اجاره نامه سرو در شهرهای تهران، کرج، تبریز، مشهد، اهواز، اصفهان، یزد، کرمان، کرمانشاه، بابلسر، رامسر، رشت، شیراز و بطور کلی در سراسر کشور را داشته باشید فقط کافی است تا با مهندس داودی 09228022047 تماس حاصل نمایید