چطور بتوانیم قانونی یک ملک را قولنامه کنیم

خلاصه
1399/11/16

تعهد و پایبندی به قانون موجب می گردد تا هیچگونه مشکل و ایرادی پس از تنظیم قولنامه ایجاد نگردد یا چنانچه با مشکلی مواجه شدید با تمسک به قانون آن را برطرف نمایید. مفاد قولنامه های صادره نیز دقیقا و کاملا منطبق با قانون خواهد بود

چطور بتوانیم قانونی یک ملک را قولنامه کنیم؟
 تعهد و پایبندی به قانون موجب می گردد تا هیچگونه مشکل و ایرادی پس از تنظیم قولنامه ایجاد نگردد یا چنانچه با مشکلی مواجه شدید با تمسک به قانون آن را برطرف نمایید. مفاد قولنامه های صادره نیز دقیقا و کاملا منطبق با قانون خواهد بود. گرچه ملکی که بطور قولنامه ایی به فرد دیگری منتقل شده است در صورتی که دیگری سند ثبتی و رسمی نسبت به آن ملک ارائه نماید موجب بروز مشکلاتی برای مالکی که به موجب قولنامه مالکیت آن ملک را تحصیل نموده است خواهد شد ولیکن قولنامه ایجاد حق می نماید که امکان اقامه دعوی حقوقی علیه فرد فروشنده پابرجا باشد از طریق نرم افزار چاپ قولنامه مشاور املاک سرو این امکان را خواهید داشت تا قولنامه ها را به بهترین شکل ممکن صادر نمایید.
در نرم افزار چاپ قولنامه مشاور املاک سرو هیچ فردی امکان ایجاد تقلب یا امکان دست بردن، تراشیدن، خراشیدن، اضافه یا الحاق هیچ قید و بندی به قولنامه صادره شما را نخواهد داشت چرا که تمام وقایع در نرم افزار چاپ قولنامه مشاور املاک سرو ثبت می گردد. شما بعنوان مدیر دفتر مشاور املاک که نسبت به قانون مقید هستید از طریق نرم افزار چاپ قولنامه مشاور املاک سرو می توانید اقدام به چاپ قولنامه قانونی نسبت به یک ملک نمایید. نرم افزار چاپ قولنامه مشاور املاک سرو بعلت داشتن فیلم آموزشی و نیز آموزش های متنی، منویی فارسی و مهمتر از همه پشتیبانی قدرتمند رویه چاپ قولنامه ها را برای شما ساده نموده فقط کافی است مشخصات طرفین و مورد معامله را در نرم افزار چاپ قولنامه مشاور املاک سرو وارد نمایید و  آن را پرینت نمایید. محاسبه مبلغ کمیسیون طرفین قرارداد قولنامه نیز بطور اتوماتیک از طریق نرم افزار قدرتمند چاپ قولنامه سرو محاسبه می گردد.
چنانچه در خصوص نرم افزار چاپ قولنامه سرو هر سوالی داشته باشید از طریق شماره 09228022047 مهندس داودی تماس حاصل نمایید.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :