صدور حواله خرید در نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو

خلاصه
1399/08/18

از آنجایی که در موسسات خیریه به هر ترتیب کمک های مناسب به مددجویان تحت پوشش آن موسسه خیریه به منظور تسهیل در گذران زندگی اعطا می گردد و با توجه به آن که این کمک ها به هر نحو و طریق می توانند باشند لذا به این منظور اگر بخواهید به روش مدرن اقدام به ثبت و تحویل به مددجویان تحت حمایت نمایید

صدور حواله خرید در نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو
از آنجایی که در موسسات خیریه به هر ترتیب کمک های مناسب به مددجویان تحت پوشش آن موسسه خیریه به منظور تسهیل در گذران زندگی اعطا می گردد و با توجه به آن که این کمک ها به هر نحو و طریق می توانند باشند لذا به این منظور اگر بخواهید به روش مدرن اقدام به ثبت و تحویل به مددجویان تحت حمایت نمایید از طریق نرم افزارمدیریت خیریه سرو امکانات و ابزاری مناسب برای ثبت در سیستم کامپیوتر شما ایجاد گردیده است که با ثبت هر اطلاعاتی در نرم افزار مدیریت خیریه سرو با توجه به انجام پشتیبان گیری از اطلاعات شما برای همیشه به موضوعات ثبت شده در نرم افزار مدیریت خیریه سرو دسترسی خواهید داشت.
برای کسب اطلاع در خصوص نحوه و چگونگی صدور حواله خرید در نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو با مطالعه ادامه این مطلب همراه ما باشید.
به منظور صدور حواله خرید در نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو پس از تهیه و نصب این نرم افزار و به منظور صدور حواله خرید برای هر یک از مددجویان تحت حمایت موسسه خیریه، ابتدا روی گزینه اشخاص و سپس مددجویان کلیک نمایید تا لیستی به شما نمایش داده شود و در این لیست گزینه سرپرستان فعال را انتخاب نمایید.
با کلیک بر روی دکمه سرپرستان فعال وارد صفحه ایی تحت عنوان سرپرستان فعال می شوید. در این صفحه از نرم افزار مدیریت خیریه سرو و به منظور صدور حواله خرید برای هر یک از مددجویان تحت حمایت گزینه اقدام را از بالای این صفحه  نرم افزار مدیریت خیریه سرو انتخاب نمایید تا لیستی به شما نمایش داده شود در این لیست گزینه معرفی خرید کالا را انتخاب نمایید تا وارد صفحه ایی در نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو با عنوان صدور حواله خرید گردید. در این صفحه از نرم افزار مدیریت خیریه سرو می توانید با انتخاب کد مددجوی تحت حمایت موسسه خیریه سرو مشخصات این مددجو را مشاهده نمایید یا چناچه مددجوی مورد نظر کد خود را فراموش نموده باشد از طریق کلیک روی گزینه ایی که در کنار کادر ورود کد قرار گرفته است نرم افزار مدیریت خیریه سرو شما را وارد صفحه ایی دیگر می نماید تا با درج نام و نام خانوادگی مددجو بتوانید به کد اختصاصی هر فرد دست پیدا نمایید.
تاریخ صدور حواله در گوشه بالای سمت چپ بطور اتوماتیک تنظیم خواهد بود  با درج کد اختصاصی مددجو می توانید نام فروشگاه یا مغازه، نام فروشنده، توضیحات حواله و غیره را در کادرهای پایین تنظیم نمایید.
در قسمت اقلام حواله نیز هر کالایی که لازم است تا بعنوان موارد حواله صادر و از طریق نرم افزار مدیریت خیریه سرو چاپ گردد به تفکیک در هر کادر وارد و بنابر واحد اندازه گیری مقدار آن را ثبت نموده و مورد تایید قرار دهید و به همین ترتیب سایر اقلام حواله را ثبت نمایید. نحوه ثبت اقلام داخل حواله نیز به این ترتیب خواهد بود که پس از ورود نوع اجناس و به تعداد واحد اندازه گیری هر کدام روی گزینه افزودن کلیک نمایید تا به لیست حواله اضافه گردد و در نهایت نیز گزینه ثبت را انتخاب نمایید.
با انتخاب گزینه ثبت در این قسمت از نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو پیامی مبنی بر اینکه چنانچه تمایل به چاپ حواله داشته باشید به شما نمایش داده می شود با کلیک بر روی گزینه تایید امکان چاپ حواله صادره و قرار گرفتن در دسترس مددجوی تحت حمایت موسسه خیریه را خواهید داشت.
شرکت مهندسی آبان رایان البرز امید وار است نهایت استفاده را از مطلب مرتبط با صدور حواله خرید در نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو را کسب نموده باشید.