چطور می توانیم یک قولنامه برای فروش ملک بنویسیم

خلاصه
1399/08/03

سابقا نوشتن قولنامه ها در فرم های چاپی بود که هر مشاور املاک می بایست این فرم های چاپی را خریداری و مبایعه یا معامله دو یا چند طرف یک بیع را در آن تنظیم می نمود. با کوچکترین اشتباه در تنظیم قولنامه موجب خط خوردگی و پس از آن ایراداتی را به دنبال داشت

چطور می توانیم یک قولنامه برای فروش ملک بنویسیم
 سابقا نوشتن قولنامه ها در فرم های چاپی بود که هر مشاور املاک می بایست این فرم های چاپی را خریداری و مبایعه یا معامله دو یا چند طرف یک بیع را در آن تنظیم می نمود. با کوچکترین اشتباه در تنظیم قولنامه موجب خط خوردگی و پس از آن ایراداتی را به دنبال داشت. حال اگر برنامه ایی کامپیوتری در دسترس شما قرار بگیرد که از این طریق پس از ورود مشخصات یا مندرجات طرفین قرارداد که حتی چنانچه ایراد و اشکالی نیز رخ دهد امکان اصلاح آن را خواهید داشت یا پس از چاپ یک قولنامه و با داشتن خطا دیگر اقدام به خط خوردگی آن نمی نمایید بلکه در نهایت امر می توانید مجددا قولنامه یامبایعه نامه یا اجاره نامه را به طور صحیح تنظیم و اقدام به چاپ نمایید.
 نوشتن قولنامه برای فروش ملک توسط نرم افزار چاپ قولنامه سرو اقدامی بی نهایت ساده و با کمترین تایپ انجام می شود. و در عین حال که این چنین با سادگی ایجاد می شود حاصل کار شما در نهایت مدرنیته خواهد بود، چرا که تمام مندرجات آن بطور چاپی انجام شده و هیچ فردی نیز امکان دستبردن، کم یا زیاد نمودن حروف و غیره در آن را نخواهد داشت.
نوشتن قولنامه برای فروش ملک توسط نرم افزار چاپ قولنامه سرو با نهایت سادگی و بی نهاایت شکیل و قانونی خواهد بود.
برای سفارش نرم افزار چاپ قولنامه سرو با امکانات ویژه می توانید از طریق برقراری تماس با شماره تلفن 09228022047 مهندس داودی اقدام نمایید.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :