یک برنامه عالی برای مشاوران املاک

خلاصه
1399/07/26

در دفاتر مشاور املاک در عین سادگی اقدامات بسیار زیادی انجام می شود که با کوچکترین خطا تبعات سنگینی برای مدیر مشاوراملاک خواهد داشت اینگونه است که یک دستیار حرفه ایی موجب می گردد تا درصد خطای به میزان قابل توجهی کم گردد

یک برنامه عالی برای مشاوران املاک
 در دفاتر مشاور املاک در عین سادگی اقدامات بسیار زیادی انجام می شود که با کوچکترین خطا تبعات سنگینی برای مدیر مشاوراملاک خواهد داشت اینگونه است که یک دستیار حرفه ایی موجب می گردد تا درصد خطای به میزان قابل توجهی کم گردد ولیکن باز هم امکان بروز خطا ممکن است یا با سرعتی مناسب برای پیدا نمودن فایلی مناسب موجب می گردد تا سرعت پاسخگویی به مشتریان نیز افزایش یابد.
خرید یک برنامه خوب برای مشاور املاک چند فاکتور مناسب و اساسی دارد از جمله این فاکتورها پشتیبانی نرم افزار مشاور املاک است چرا که وقتی شما هزینه ایی پرداخت می نمایید انتظار دارید که چنانچه طی سال های بعد نیز ایرادی در این نرم افزار ایجاد گردید بتوانید با پشتیبانی نرم افزار تماس گرفته تا ایراد را برای شما برطرف نمایند. یا اینکه ممکن است اختلالی در سیستم کامپیوتر شما رخ داده باشد و نیاز به فعال سازی مجدد داشته باشید در این صورت چنانچه امکان برخورداری از پشتیبانی را نداشته باشید تمام هزینه ایی را که صرف نموده ایید کان لم یکن می گردد.
لذا با توجه به سابقه کاری بیش از یک دهه شرکت مهندسی آبان رایان البرز که نرم افزار مشاوراملاک سرو از پشتیبانی دائم برخوردار بوده می توانید با خیالی راحت هر زمان که ایرادی در اجرای نرم افزار مشاوراملاک سرو داشته باشید با یک تماس تلفنی یا ارسال پیام از شرکت رفع ایراد نرم افزار خود را بخواهید.
برای خرید نرم افزار مشاور املاک سرو می توانید از طریق تماس با شماره 09228022047 مهندس داودی هماهنگی های لازم را انجام دهید.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :