نرم افزار برش فیلم های طولانی در قسمت های یک دقیقه ای ویژه اینستاگرام

خلاصه
1399/07/23

برای مثال هنگامی که می خواهید یک فیلم یا فایل ویدوئی را به عنوان یک پست در اینستاگرام قرار دهید اجازه اینکار را به شما نمی دهد و حتما باید آن را بصورت هر کلیپ های یک دقیقه ای

نرم افزار برش فیلم های طولانی در قسمت های یک دقیقه ای ویژه اینستاگرام

مقدمه:
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که یک فیلم طولانی داشته باشید و بخواهید آن را به قسمت های چند قسمتی براساس زمان، حجم و غیره تبدیل کنید. برای مثال هنگامی که می خواهید یک فیلم یا فایل ویدوئی را به عنوان یک پست در اینستاگرام قرار دهید اجازه اینکار را به شما نمی دهد و حتما باید آن را بصورت هر کلیپ های یک دقیقه ای تبدیل کنید. اگر شما هم نمی خواهید یک فایل ویدویی را بصورت igtv در اینستاگرام قرار دهید می توانید فیلم ها را با استفاده از نرم افزاری که معرفی می کنیم به کلیپ های 1 دقیقه ای بصورت منظم و آسان تبدیل کنید.

معرفی نرم افزار برش فیلم های طولانی و بزرگ در قسمت های یک دقیقه ای ویژه اینستاگرام
نرم افزار Allok Video Splitter یک نرم افزار عالی و کم حجم برای تبدیل فیلم های بزرگ به قسمت های یک دقیقه یا قسمت های کوچکتر می باشد.  یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار این است که به ما امکان برش فیلم های براساس ثانیه را می دهد.

نحوه استفاده از نرم افزار Allok Video Splitter
پس از اینکه نرم افزار را دانلود و نصب کردید، از منوی open فایل موردنظر را انتخاب کنید. در قسمت سمت راست در قسمت output folder می توانید مسیر ذخیره قسمت های یا تکه های فیلم را مشخص کنید.
در قسمت spliting mode باید روش جداسازی یا برش را مشخص کنید که شامل موارد زیر است:


split the marked range into  one block: برش فیلم براساس بلاک مشخص شده
اگر تیک این گزینه را بزنید، برش از روی بخش هایی که در پنجره سمت راست مشخص کرده اید برش داده می شود.

گزینه split the marked range into ... clips :  برش فیلم در تعداد کلیپ های مشخص شده
اگر این گزینه را بزنید فیلم موردنظر به هر تعداد کلیپ که بخواهید تقسیم می شود، برای مثال اگر عدد 4 را انتخاب کنید، فیلم انتخاب شده در 4 کلیپ کوچکتر تقسیم می شود.

گزینه split the marked range every ... seconds : برش فیلم در قسمت های مشخص شده براساس ثانیه یا دقیقه ویژه اینستاگرام
اگر این گزینه را کلیک کنید، فیلم شما به کلیپ های ... ثانیه ای تبدیل می شود. مثلا اگر 59 را انتخاب کنید فیلم شما بصورت خودکار به کلیپ های 59 ثانیه ای تبدیل می شود. برای پست های اینستاگرام باید این قسمت را روی عدد 59 بگذارید. بعد از آن به راحتی تمامی کلیپ ها را در اینستاگرام قرار دهید.

گزینه split the marked range evry ... mb: برش فیلم به قسمت های کوچکتر براساس حجم یا مگابایت
با انتخاب این گزینه، کلیک شما به قسمت هایی براساس مگابایت مشخص شده تبدیل می شود. برای مثال اگر عدد 5 را وارد کنید، کلیپ کامل شما به کلیپ های 5 مگابایتی تبدیل می شود.

در قسمت output format: بهتر است فرمت h264 را انتخاب کنید.
در نهایت برای شروع روی دکمه split کلیک کنید تا فیلم شما به قسمت ها یا تکه های مشخص شده تبدیل شود.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :