نحوه ثبت کمک نقدی به مددجو در نرم افزار مدیریت خیریه سرو

خلاصه
1399/07/18

ثبت امور و کارهایی که در موسسه خیریه انجام می شود به منظور مدیریت صحیح و مناسب از موضوعات مهم در هر فعالیت است مخصوصا آنکه چنانچه شما در موسسه خیریه تحت مدیریت خود بدانید که هزینه های جاری و کمک های نقدی به هر فرد چگونه و بنا به چه منظور بوده است

نحوه ثبت کمک نقدی به مددجو در نرم افزار مدیریت خیریه سرو
ثبت امور و کارهایی که در موسسه خیریه انجام می شود به منظور مدیریت صحیح و مناسب از موضوعات مهم در هر فعالیت است مخصوصا آنکه چنانچه شما در موسسه خیریه تحت مدیریت خود بدانید که هزینه های جاری و کمک های نقدی به هر فرد چگونه و بنا به چه منظور بوده است موجب اشراف قابل توجه در نحوه صحیح مدیریت شما خواهد بود به این سبب است که نرم افزار مدیریت خیریه سرو برای کوچکترین فعالیت های انجام شده در یک موسسه خیریه ترتیب مناسب اتخاذ نموده است تا مدیر و یا کارمندان یک موسسه خیریه هنگامی که از نرم افزار مدیریت خیریه سرو استفاده می نمایند این نرم افزار بعنوان یک زیرساخت مناسب برای انجام تمام فعالیت های آنان مناسب باشد و بدون هیچ گونه احساس نقصی در نرم افزار مدیریت خیریه سرو فعالیت خود را پیش بگیرند.
یکی از ابزارهای مورد استفاده در نرم افزار مدیریت خیریه سرو، فرم ثبت کمک نقدی به مددجویان تحت حمایت موسسه خیریه شما می باشد که از طریق این فرم در نرم افزار مدیریت خیریه سرو می توانید کمک های نقدی را که از طرف موسسه خیریه به یک مددجو پرداخت می نمایید از آن طریق ثبت و نه تنها میزان، مبلغ و تاریخ آنرا می توانید در نرم افزار مدیریت خیریه سرو به ثبت برسانید که امکان درج علت پرداخت را نیز خواهید داشت.
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه و چگونگی ورود به فرم ثبت پرداخت کمک های نقدی به مددجو و امکانات این صفحه با مطالعه ادامه این مطلب همراه ما باشید.
پس از تهیه و نصب نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو برای ثبت مبالغ کمک های نقدی به هر کدام از مددجویان تحت حمایت موسسه خیریه شما از صفحه اول نرم افزار مدیریت خیریه سرو گزینه اشخاص و سپس مددجویان را انتخاب نمایید تا لیستی به شما نمایش داده شود و در این لیست گزینه سرپرستان فعال را انتخاب نمایید تا به این روش وارد صفحه سرپرستان فعال در نرم افزار مدیریت خیریه سرو بشوید.
 در این صفحه از نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو گزینه اقدام را انتخاب نمایید، لیستی به شما نمایش داده می شود، در این لیست گزینه پرداخت کمک نقدی را انتخاب و روی آن کلیک نمایید. تا وارد صفحه ایی با عنوان ثبت کمک نقدی به مددجویان بشوید. در این صفحه از نرم افزار مدیریت خیریه سرو چنانچه کد ثبت شده هر مددجو را در کادر مخصوص ثبت کد وارد نمایید این امکان را خواهید داشت تا با سرعت بیشتری به اطلاعات آن مددجو دسترسی داشته باشید و در صورت عدم اطلاع نسبت به کد مددجو از طریق دکمه انتخاب وارد لیست مددجویان خواهید شد و امکان جستجو در آن را خواهید داشت تا با سرعت بیشتری بتوانید به پرونده مددجوی مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.
بعد از جستجو در بین لیست مددجویان ثبت شده در نرم افزار مدیریت خیریه سرو می بایست نوع کمک نقدی که به چه منظور است مشخص شود. سپس مبلغ کمک را وارد نمایید و اینکه بابت چه موضوعی است پس از آن تاریخ را وارد نمایید، شماره درخواست و چنانچه توضیح خاصی لازم باشد در کادر آخر نوشته و به ثبت می رسانید.
برای ثبت این رسید پرداخت از دکمه های پایین این صفحه استفاده نمایید و البته نرم افزار مدیریبت خیریه سرو ابزاری ایجاد نموده است تا کاربر پس از تکمیل و تنظیم این فرم امکان چاپ و حتی ارسال پیامک برای مددجو ممکن باشد.
شرکت مهندسی آبان رایان البرز امیدوار است نهایت استفاده از مطلب نحوه ثبت کمک نقدی به مددجو در نرم افزار مدیریت خیریه سرو را کسب نموده باشید.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :