گزارش گیری کمک های غیر نقدی در نرم افزار مدیریت خیریه

خلاصه
1399/07/09

هنگامی که فردی بعنوان مددجو تحت حمایت موسسه خیریه شما قرار می گیرد از جانب موسسه خیریه شما کمک هایی اعم از نقدی یا غیر نقدی به فرد تحت حمایت داده می شود

طریقه گزارش گیری کمک های غیر نقدی در نرم افزار مدیریت خیریه

هنگامی که فردی بعنوان مددجو تحت حمایت موسسه خیریه شما قرار می گیرد از جانب موسسه خیریه شما کمک هایی اعم از نقدی یا غیر نقدی به فرد تحت حمایت داده می شود در نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو این امکان را خواهید داشت تا لیست تمامی کمک های غیر نقدی که به مددجویان تحت حمایت را ثبت نمایید و در صورت لزوم اقدام به گزارش گیری در خصوص کمک های غیرنقدی تحویلی به مددجویان ثبت شده در نرم افزار مدیریت خیریه سرو نماید مدیر موفق در هر شرایطی به سادگی می بایست دسترسی کاملی نسبت به اقدامات انجام شده در موسسه خیریه تحت مدیریت خود داشته باشد لذا اینگونه است که در نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو ابزاری تعیین گردیده است که از این طریق می توانید اقدام به گزارش گیری تمامی کمک های غیر مالی تحویلی به مددجوی تحت حمایت موسسه خیریه خود نمایید. برای کسب اطلاع در خصوص نحوه و چگونگی استفاده از این ابزار مفید و موثر در نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو با مطالبعه ادامه این مطلب همراه ما باشید.
چنانچه قصد استفاده از ابزار چاپ گزارش کمک های غیر نقدی به یک یا چند نفر از مددجویان تحت حمایت موسسه خیریه خود را از طریق نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو داشت باشید، به این شیوه است که پس از تهیه و نصب نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو از طریق صفحه اصلی نرم افزار خیریه سرو گزینه اشخاص و سپس مددجویان را انتخاب نمایید تا لیستی به شما نمایش داده شود، در این لیست گزینه سرپرستان فعال را انتخاب نموده تا وارد صفحه ایی از نرم افزار مدیریت خیریه سرو تحت عنوان سرپرستان فعال شوید.
در این صفحه از نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو روی دکمه پرینت کلیک نمایید تا در اینجا نیز لیستی به شما نمایش داده شود، در این لیست برای مشاهده و چاپ گزارش کمک های غیر نقدی گزینه کمک های غیر نقدی در این لیست را انتخاب نمایید. صفحه ایی با عنوان محدوده گزارش گیری به شما نمایش داده می شود. در این صفحه از طریق دکمه ذره بین که در طرف چپ صفحه مشاهده می نمایید امکان تعیین مشخصات مددجو را خواهید داشت و پس از می توانید با استفاده از امکاناتی که نرم افزار مدیریت خیریه سرو در اختیار شما قرار می دهد لیست کامل کمک ها و یا در محدوده معینی از زمان خاصی را انتخاب نمایید.
پس از اقدامات انجام شده و تعیین نام و مشخصات مددجو و محدوده زمانی کمک های تعیین شده کاغذی که در آن عملیات چاپ انجام می شود را انتخاب نمایید و حتی می توانید قالب مورد نظر چاپ را نیز تغییر دهید در نهایت با کلیک روی گزینه چاپ و ورود به صفحه چاپ امکان پرینت گزارشی از کمک های غیر نقدی در نرم افزار مدیریت خیریه را خواهید داشت.
شرکت مهندسی ابان رایان البرز امیدوار است نهایت استفاده از مطلب طریقه گزارش گیری کمک های غیر نقدی در نرم افزار مدیریت خیریه را کسب نمایید.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :