نحوه چاپ و گزارش گیری کمک های نقدی در نرم افزار خیریه سرو

خلاصه
1399/07/08

هر فردی هر قدر هم که حافظه ایی دقیق داشته باشد بدون تردید امکان به خاطر سپردن تمام موضوعات را در حافظه خود نخواهد داشت و چنانچه تمام این موضوعات را در حافظه خود بسپارد گزارشگیری از او بدون شک کاری دشوار و مستلزم صرف زمانی زیاد می گردد

نحوه چاپ و گزارش گیری کمک های نقدی در نرم افزار خیریه سرو

هر فردی هر قدر هم که حافظه ایی دقیق داشته باشد بدون تردید امکان به خاطر سپردن تمام موضوعات را در حافظه خود نخواهد داشت و چنانچه تمام این موضوعات را در حافظه خود بسپارد گزارشگیری از او بدون شک کاری دشوار و مستلزم صرف زمانی زیاد می گردد لذا به تبع آن نمی تواند بطور مفید اقدام به ارائه گزارش نماید که این امر موجب می گردد تا ایراداتی در مدیریت صحیح به وجود آید چرا که گزارش گیری و نظارت دقیق و مستمر بر کمک های نقدی به موسسه خیریه مستلزم تمرکز فراوانی خواهد بود. در نرم افزار مدیریت موسسه خیریه سرو این امکان برای شما ایجاد گردیده است تا به سادگی و با صرف کمترین زمان ممکن در حد چند ثانیه اقدام به چاپ و گزارش گیری کمک های نقدی موسسه خیریه شما توسط نرم افزار مدیریت خیریه سرو انجام خواهد شد حال برای کسب اطلاع نسبت به نحوه و چگونگی گزارش گیری کمک های نقدی توسط نرم افزار مدیریت خیریه سرو با مطالعه ادامه این مطلب همراه ما باشید.
همانگونه که گفته شد گزارش گیری از افراد تحت مدیریت شما در هر مجموعه ایی موجب می شود تا نسبت به اداره امور آگاهی بیشتری کسب نمایید و این موضوع موجب پیشرفت مجموعه شما خواهد شد. نرم افزار مدیریت خیریه سرو ترتیبی را اتخاذ نموده است تا از این طریق بتوانید در کمترین زمان ممکن اقدام به گزارش گیری از کمک های نقدی در موسسه خیریه شما گردد. گزارش گیری از طریق نرم افزار مدیریت خیریه سرو در تمام جهات به سادگی انجام می گیرد. در اینجا و برای کسب اطلاع در خصوص چگونگی گزارش گیری کمک های نقدی از طریق نرم افزار مدیریت خیریه سرو پس از تهیه و نصب در صفحه اول نرم افزار مدیریت خیریه سرو بر روی گزینه اشخاص در بالای صفحه اصلی نرم افزار مدیریت موسسه خیریه سرو کلیک نمایید پس از آن گزینه سرپرستان فعال را انتخاب نمایید تا وارد صفحه ایی از نرم افزار مدیریت خیریه سرو تحت عنوان سر پرستان فعال گردید در بالای این صفحه از نرم افزار مدیریت خیریه سرو گزینه چاپ را انتخاب نمایید، پس از کلیک روی گزینه چاپ در این صفحه از نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو لیستی به شما نمایش داده می شود، در اینجا گزینه گزارش کمک نقدی را انتخاب نمایید. با انتخاب این گزینه از نرم افزار مدیریت خیریه سرو صفحه ایی تحت عنوان تعیین محدوده گزارش گیری به شما نمایش داده می شود در اینجا امکان انتخاب یک مددجوی خاص محدوده زمانی مشخصی را برای کمک های نقدی که به آن مددجو از جانب موسسه خیریه شما انجام گرفته است را نیز معیین نمایید. چنانچه بخواهید مددجوی تحت حمایت خاصی را انتخاب نمایید روی گزینه ذره بینی که در این صفحه از نرم افزار مدیریت خیریه سرو به شما نمایش داده می شود کلیک نمایید تا امکان ورود به صفحه لیست مددجویان برای شما ممکن گردد در این صفحه از نرم افزار مدیریت خیریه سرو امکانات فراوانی را مشاهده خواهید نمود و به ابزارات متعددی نیز دسترسی خواهید داشت در نهایت پس از تعیین محدوده زمانی امکان گزارش گیری و چاپ این گزارش را خواهید داشت تا با مشاهده آن تمام وقایع را مشاهده و امکان نظارت داشته باشید.
شرکت مهندسی آبان رایان البرز امیدوار است نهایت استفاده از مطلب مرتبط با نحوه چاپ و گزارش گیری کمک های نقدی در نرم افزار خیریه سرو را کسب نمایید.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :