روش چاپ کارتکس در نرم افزار مدیریت خیریه سرو

خلاصه
1399/06/29

نرم افزار مدیریت خیریه سرو از نرم افزارهای پیشرفته، جامع و کامل به منظور انجام تمام کارهای نرم افزاری یک موسسه خیریه می باشد. یکی از امور لازم به منظور رسمی شدن یک مددجو چاپ کارتکس خواهد بود

روش چاپ کارتکس در نرم افزار مدیریت خیریه سرو

نرم افزار مدیریت خیریه سرو از نرم افزارهای پیشرفته، جامع و کامل به منظور انجام تمام کارهای نرم افزاری یک موسسه خیریه می باشد. یکی از امور لازم به منظور رسمی شدن یک مددجو چاپ کارتکس خواهد بود از این طریق مشخصات کاربردی مددجوی تحت حمایت موسسه خیریه شما بطور کاغذی وچاپ شده علاوه بر ثبت در نرم افزار مدیریت خیریه سرو در دسترس شما قرار می گیرد حال نحوه و چگونگی چاپ کارتکس از طریق نرم افزار مدیریت خیریه سرو با روشی ساده باتوجه به فارسی بودن منوی نرم افزار مدیریت خیریه سرو انجام می گیرد اینک و بمنظور کسب اطلاع در خصوص نحوه و چگونگی چاپ کارتکس از طریق نرم افزار مدیریت خیریه سرو همراه ما باشید.
برای چاپ کارتکس مددجویان تحت حمایت موسسه خیریه شما، پس از تهیه و نصب نرم افزار مدیریت خیریه سرو شما امکان چاپ کارتکس مددجویان تحت حمایت را به طریق زیر خواهید داشت.
یکی از روش ها به منظور چاپ کارتکس برای مددجویان ثبت شده در نرم افزار مدیریت خیریه سرو اینگونه است که شما می توانید ازطریق صفحه اول نرم افزار مدیریت خیریه و با کلیک بر روی دکمه اشخاص و پس از آن مددجویان لیستی به شما نمایش داده می شود در این لیست می بایست بر روی گزینه سرپرستان فعال کلیک نمایید تا وارد صفحه ایی در نرم افزار مدیریت خیریه سرو با عنوان سرپرستان فعال خواهید شد. در این صفحه از نرم افزار مدیریت خیریه سرو با کلیک بر روی گزینه چاپ از بالای صفحه لیستی به شما نمایش داده می شود  که اجازه چاپ در قسمت های مختلف نرم افزار را به شما می دهد در این قسمت با توجه به آنکه شما قصد چاپ کارتکس بطور بطور جداگانه را دارید پس از کلیک بر روی گزینه چاپ لیستی به شما نمایش داده می شود که در این لیست می بایست بر روی گزینه ( مورد، کارتکس ) کلیک نمایید، نرم افزار مدیریت خیریه سرو به شما این امکان را می دهد تا قالب چاپ را نیز تعیین نمایید چنانچه قالب پیش فرض و تعیینی را مناسب بدانید روی گزینه تایید کلیک نمایید و در غیر اینصورت انصراف را انتخاب نمایید. با انتخاب گزینه تایید شما به صفحه دیگری به منظور چاپ کارتکس منقل می شوید در این صفحه نیز امکان مشاهده برگه قابل چاپ در یک صفحه خواهید داشت که چنانچه نسبت به چاپ اطمینان داشته باشید می توانید روی دکمه پرینتر در بالای این صفحه کلیک نمایید به این شیوه شما یک کارتکس برای مددجوی تحت حمایت خود در نرم افزار مدیریت خیریه سرو چاپ نموده ایید.
شرکت مهندسی آبان رایان البرز امیدوار است نهایت استفاده از مطلب روش چاپ کارتکس در نرم افزار مدیریت خیریه سرو را کسب نموده باشید.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :