آموزش نصب نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو

خلاصه
1399/06/09

نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو از نرم افزارهای جامع، کامل و کاربردی شرکت مهندسی آبان رایان البرز بوده که برای برطرف نمودن هر نیاز موسسه خیریه شما ابزار و امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد در نخستین گام پس از تهیه نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو نصب نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو خواهد بود.

آموزش نصب نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو

نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو از نرم افزارهای جامع، کامل و کاربردی شرکت مهندسی آبان رایان البرز بوده که برای برطرف نمودن هر نیاز موسسه خیریه شما ابزار و امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد در نخستین گام پس از تهیه نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو نصب نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو خواهد بود. اگرچه نصب نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو با توجه به منوی فارسی آن امری کاملا ساده خواهد بود ولیکن برای ایجاد شفافیت بیشتر و تسهیل در نصب نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو به ادامه این مطلب توجه فرمایید.
پس از تهیه نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو و بارگزاری فایل های مربوطه از طریق اجرای CD نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو صفحه ایی شامل مشخصات ابتدایی نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو به شما نمایش داده می شود گزینه اول در این صفحه عبارت پیش نیاز است که برای نصب نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو می بایست در ابتدا نصب گردد بنابراین پیش از کلیک روی دکمه نصب در ابتدا می بایست گزینه پیش نیاز را انتخاب نمایید.
پس از نصب پیش نیاز در نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو روی گزینه نصب کلیک نمایید کمی صبر کنید تا فرآیند نصب نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو آغاز گردد.
بعد از شروع به نصب نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو، نرم افزار از شما می خواهد تا زبان مورد استفاده خود ( انگلیسی یا فارسی ) را انتخاب نمایید. صفحه ایی از نصب نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو به شما نمایش داده می شود گزینه بعدی را انتخاب نمایید تا وارد صفحه بعد از نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو شوید.
در این صفحه قوانین و شرایط استفتده از نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو به شما نمایش داده میشود در صورت موافقت گزینه موافقم را انتخاب نمایید.
وارد صفحه محل نصب نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو خواهید شد. در اینجا دقت زیادی داشته باشید که الزاما و تحت هیچ شرایطی محل نصب نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو در درایو C نباشد چرا که چنانچه نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو در درایو C کامپیوتر شما قرار گیرد نصب بطور کامل انجام نمی گیرد بنابرین در نوار آدرس این صفحه درایو C را به D تغییر دهید، در صفحه بعد از شما سوال می شود که آیا تمایل دارید میان بری از نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو روی دستاپ قرار دهید که در این صورت نیز گزینه بعدی و در نهایت نصب را انتخاب می نمایید.
در صفحه نصب نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو امکان مشاهده فیلم آموزش نصب را نیز خواهید داشت.
پس از آن کمی صبر نمایید تا فایل های  نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو روی سیستم شما منتقل گردند.
پس از کپی فایل های نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو پیام خوش مدید را مشاهده خواهید نمود.
بعد از اتمام تمام این مراحل وارد صفحه ایی بعنوان صفحه مجوز می شوید در اینجا سریال نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو را در کادر مخصوص خود وارد نمایید پس از آن و بمنظور اخذ کد فعال سازی شناسه و سریال نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو را به شماره تلفن پشتیبانی شرکت مهندسی آبان رایان البرز پیامک نمایید تا بلافاصله کد فعال سازی نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو برای شما ارسال گردد. پس از ثبت کد فعال سازی نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو، این نرم افزار برای شما فعال شده و امکان استفاده و بهره برداری از هزاران ابزار نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو را خواهید داشت.
ارسال نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو به سراسر کشور رایگان است.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :