چند کلید میانبر در نرم افزار مشاوراملاک سرو

خلاصه
1399/05/19

کلیدهای میانبر در تمام دستگاه های الکترونیکی از مهمترین و به نوعی پرکاربردترین کلیدهای مورد استفاده با توجه به سرعت بخشیدن به انجام کارهای شما بطور روزانه خواهد بود به این منظور در هر قسمت از نرم افزار املاک سرو دکمه هایی به عنوان میانبر تعیین گردیده است

چند کلید میانبر در نرم افزار مشاوراملاک سرو

کلیدهای میانبر در تمام دستگاه های الکترونیکی از مهمترین و به نوعی پرکاربردترین کلیدهای مورد استفاده با توجه به سرعت بخشیدن به انجام کارهای شما بطور روزانه خواهد بود به این منظور در هر قسمت از نرم افزار املاک سرو دکمه هایی به عنوان میانبر تعیین گردیده است که با استفاده از آنها می توانید با سرعت بیشتری کار خود را در نرم افزار املاک سرو انجام دهید و همچنین مستقیما وارد آن قسمت از نرم افزار مشاوراملاک سرو گردید که تمایل به کارایی از آن را دارید به این سبب و برای کسب اطلاع نسبت به آشنایی با این کلیدهای میانبر در نرم افزار مشاوراملاک سرو با مطالعه ادامه این مطلب ما را همراهی نمایید.
در نرم افزار مشاوراملاک سرو کلیدهای میانبر فراوانی قرار دارد که در این مطلب به چند گزینه از دکمه در نرم افزار مشاوراملاک سرو اشاره می نماییم تقاضا اشاره می نماییم.
دکمه تقاضا در نرم افزار مشاوراملاک سرو از دکمه های پر کاربرد است به این سبب اقدام به ساخت چندین کلید پر کاربرد در منوی تقاضای نرم افزار مشاوراملاک سرو نموده اند که به شرح زیر توضیح داده می شود.
کلید ctrl+t هنگامی به کار برده می شود که شما قصد ثبت تقاضا در نرم افزار مشاوراملاک سرو داشته باشید.
برای استفاده از ابزار لیست رهن و اجاره از منوی تقاضا در نرم افزار مشاوراملاک سرو به عنوان کلید میان بر از دکمه های ctrl+j استفاده نمایید.
چنانچه قصد استفاده از لیست خرید در نرم افزار مشاوراملاک سرو را داشته باشید و بخواهید از طریق دکمه های میانبر وارد این ابزار گردید کافی است دکمه های ctrl+f10را فشار دهید.
به منظور استفاده از ابزار رهن و اجاره بایگانی می توانید از طریق کلیدهای ctrl+f11 به طور مستقیم و از صفحه اول نرم افزار مشاوراملاک سرو به ابزار رهن و اجاره بایگانی دسترسی داشته باشید.
و در نهایت چنانچه قصد ورود سریع به ابزار بایگانی خرید را در نرم افزار مشاوراملاک سرو داشته باشید می توانید از کلیدهای ctrl+f12 استفاده نمایید.
شرکت مهندسی آبان رایان البرز امیدوار است نهایت استفاده را از مطلب چند کلید میانبر در نرم افزار مشاوراملاک سرو کسب نموده باشید.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :