پشتیبان گیری از نرم افزار املاک سرو بر روی فلش مموری

خلاصه
1399/05/16

همانگونه که گفته شد پشتیبان گیری ازنرم افزار املاک سرو مانند ایجاد یک حساب پس انداز به جهت استفاده از آن در هنگام و زمان مناسب است. شما با پشتیبان گیری از نرم افزار املاک سرو این امکان را برای خود به وجود خواهید آورد تا در هنگامی که کامپیوتر شما به طور کلی نیز غیر قابل استفاده گردد یا حتی سرقت شود کلیه اطلاعات نرم افزار املاک سرو را بازیابی نمایید

پشتیبان گیری از نرم افزار املاک سرو بر روی فلش مموری

همانگونه که گفته شد پشتیبان گیری ازنرم افزار املاک سرو مانند ایجاد یک حساب پس انداز به جهت استفاده از آن در هنگام  و زمان مناسب است. شما با پشتیبان گیری از نرم افزار املاک سرو این امکان را برای خود به وجود خواهید آورد تا در هنگامی که کامپیوتر شما به طور کلی نیز غیر قابل استفاده گردد یا حتی سرقت شود کلیه اطلاعات نرم افزار املاک سرو را بازیابی نمایید برای چنین شرایطی می بایست اطلاعات وارده در نرم افزار مشاور املاک سرو را بر روی یک فلش مموری ذخیره نمایید تا در هنگام نیاز با متصل نمودن آن و به روشی که در مطالب بعدی آموزش داده می شود اطلاعات نرم افزار املاک سروئ را بازیابی نمایید. به هر حال برای آنکه اطلاعات خود در نرم افزار مشاور املاک سرو را بر روی فلش مموری ذخیره نموده و پشتیبان گیری نمایید این مطلب را تا انتها دنبال کنید چرا که از طریق پشتیبان گیری اطلاعات نرم افزار مشاوران املاک سرو بر روی فلش مموری باعث می گردد حتی اگر به طور کامل نیز سیستم کامپیوتر شما از کار ساقط گردد امکان بازیابی تمام اطلاعات نرم افزار املاک سرو را به روشی ساده داشته باشید.
برای پشتیبان گیری اطلاعات خود از نرم افزار املاک سرو بر روی فلش مموری با روشی کاملا ساده و بدون مشکل می توانید اقدام به ذخیره اطلاعات خود نمایید لذا به این منظور در ابتدا و پس از تهیه و نصب نرم افزار مشاور املاک سرو و بعد از وارد نمودن اطلاعات مرتبط به دفتر مشاور املاک خود بر روی سیستم کامپیوتر هنگامی که قصد پشتیبان گیری داشته باشید فلش مموری را به کامپیوتری که نرم افزار املاک سرو را در آن نصب نموده ایید متصل کنید. از صفحه اصلی نرم افزار املاک سرو روی گزینه تنظیمات کلیک نمایید در اینجا لیستی به شما نمایش داده می شود، در این لیست بر روی گزینه بازیابی کلیک نمایید تا صفحه ایی تحت عنوان پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات به شما نمایش داده شود. در این صفحه از نرم افزار املاک سرو بر روی گزینه پشتیبان گیری کلیک نمایید، صفحه ایی با عنوان save as به شما نشان داده می شود در سمت چپ این صفحه فلش مموری را که به کامپیوتر متصل نموده ایید انتخاب کنید پس از آن و برای فایل انتخابی خود نامی تعیین نمایید و روی گزینه save کلیک نمایید اینگونه شما فایل های مرتبط با نرم افزار املاک سرو را بر روی فلش مموری کپی کرده ایید و در هر شرایطی امکان بازیابی تمام اطلاعات خود و برگرداندن به نرم افزار املاک سرو را خواهید داشت.
شرکت مهندسی آبان رایان البرز امید وار است نهایت استفاده از مطلب چگونگی پشتیبان گیری از نرم افزار املاک سرو بر روی فلش مموری را کسب نموده باشید.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :