ایجاد تغییرات در پوسته یا نوع ساعت نرم افزار املاک سرو

خلاصه
1399/05/10

ایجاد تغییرات در محیط کاربری شما به منظور جلوگیری از روزمرگی موجب یکی از برتری های نرم افزار املاک سرو گردیده است. امکان تغییر در پوسته یا تم نرم افزار مشاوران املاک سرو موجب می گردد تا شما به دلخواه خود آنچنان که تمایل دارید در محیط کاربری تغییر ایجاد نمایید

ایجاد تغییرات در پوسته یا نوع ساعت نرم افزار املاک سرو

ایجاد تغییرات در محیط کاربری شما به منظور جلوگیری از روزمرگی موجب یکی از برتری های نرم افزار املاک سرو گردیده است. امکان تغییر در پوسته یا تم نرم افزار مشاوران املاک سرو موجب می گردد تا شما به دلخواه خود آنچنان که تمایل دارید در محیط کاربری تغییر ایجاد نمایید به منظور کسب اطلاع نسبت به چگونگی ایجاد تغییرات که به شیوه ایی بسیار ساده از طریق ابزارهای نرم افزار املاک سرو ممکن گردیده است با مطالعه ادامه مطلب چگونگی ایجاد تغییرات در پوسته نرم افزار املاک سرو همراه ما باشید.
همانگونه که گفته شد استفاده مداوم و طولانی مدت در محیط کاربری یک نرم افزار موجب ایجاد و بروز روزمرگی و کسالت می گردد ولیکن چنانچه امکان ایجاد تغییرات در محیط کاربری نرم افزار املاک سرو باشد مانع از کسالت و روزمرگی خواهد گردید لذا ابزار تغییر پوسته و حتی تغییر نوع ساعت نیز در نرم افزار املاک سرو ممکن خواهد بود. حال برای کسب اطلاع نسبت به چگونگی ایجاد تغییرات به ادامه مطلب توجه نمایید.
چنانچه قصد تغییر در پوسته نرم افزار املاک سرو داشته باشید پس از تهیه و نصب نرم افزار املاک سرو به صفحه اصلی نرم افزار مشاوران املاک سرو مراجعه نمایید سپس در بالای این صفحه از نرم افزار مشاوران املاک سرو روی گزینه تنظیمات کلیک نمایید، تا لیستی به شما نمایش داده شود در این لیست نیز بر روی گزینه تنظیمات کلیک نمایید تا بدین شکل وارد صفحه فرم مدیریت نرم افزار املاک سرو بشوید در این صفحه از نرم افزار مشاور املاک سرو بر روی گزینه پوسته کلیک نمایید تا از طریق گزینه های ایجاد شده برای شما امکان ایجاد تغییر در نوع ساعت یا رنگ منوی نرم افزار مشاوران املاک سرو یا رنگ ثبت ملک در نرم افزار مشاور املاک سرو، رنگ فرم تقاضای نرم افزار املاک سرو یا امکان تغییر رنگ فرم جستجوی نرم افزار مشاور املاک سرو را داشته باشید و پس از آن بر روی دکمه ثبت در این قسمت از نرم افزار املاک سرو کلیک نمایید تا تغییرات شما اعمال گردد.
چنانچه قصد بازنشانی تنضیمات ایجاد شده توسط خود را در نرم افزار املاک سرو داشته باشید کافی است در این صفحه از نرم افزار مشاور املاک سرو روی گزینه پیش فرض کلیک نمایید.
شرکت مهندسی آبان رایان البرز امیدوار است مطلب چگونگی ایجاد تغییرات در پوسته یا نوع ساعت نرم افزار املاک سرو برای شما مفید بوده باشد.