تقاضای خرید در نرم افزار مشاور املاک سرو

خلاصه
1399/04/18

نرم افزار مشاوراملاک سرو، نرم افزاری جامع با امکاناتی کامل به منظور تبدیل دفتر مشاور املاک شما به برندی معتبر ساخته گردیده است. نرم افزار مشاور املاک سرو از امکانات متعددی برخوردار است لکن با توجه به تعدد و تکثر این امکانات در عین سادگی ممکن است برخی از این امکانات نیاز به توضیح داشته باشد

آموزش استفاده از منوی تقاضای خرید در نرم افزار املاک سرو

نرم افزار مشاوراملاک سرو، نرم افزاری جامع با امکاناتی کامل به منظور تبدیل دفتر مشاور املاک شما به برندی معتبر ساخته گردیده است. نرم افزار مشاور املاک سرو از امکانات متعددی برخوردار است لکن با توجه به تعدد و تکثر این امکانات در عین سادگی ممکن است برخی از این امکانات نیاز به توضیح داشته باشد در این مطلب سعی گردیده است در خصوص یکی از این گزینه و امکانات که تحت عنوان منوی تقاضای خرید در نرم افزار املاک سرو ثبت گردیده است توضیحاتی ارائه گردد که توجه شما را به آن جلب می نماییم.

برای استفاده از گزینه تقاضای خرید در نرم افزار املاک سرو می بایست از صفحه اصلی و گزینه تقاضا روی عبارت لیست خرید کلیک نمایید تا صفحه ایی تحت عنوان لیست تقاضای خرید به شما نمایش داده شود. برای رفتن به این صفحه می توانید از طریق کلید میانبر ctrl+کلید f10 در بالای صفحه کلید به طور مستقیم وارد لیست تقاضای خرید در نرم افزار املاک سرو گردید.
پس از اینکه وارد صفحه تقاضای خرید از نرم افزار املاک سرو بشوید گزینه های فراوانی که با استفاده از هر  کدام می توانید اقدامی خاص را انجام دهید به عنوان مثال چنانچه تعداد زیادی املاک به شما سپرده شده باشد و بخواهید در کوتاه ترین زمان ملک مورد نظر خود را در محدوده خاصی مشخص نمایید این امکان را خواهید داشت تا با کلیک روی گزینه جستجو و پس از باز شدن صفحه ایی که در آن امکان تعیین ملک که آپارتمان، ویلایی، کلنگی، گلخانه یا هر مورد دیگری باشد با سرعت و سهولت بیشتری امکان دسترسی به آن را خواهید داشت چرا که ممکن است فردی به شما مراجعه نماید و بخواهد ملکی را به مساحت 80تا 100 متر خریداری یا رهن نماید که در این شرایط شما با استفاده از گزینه جستجو در نرم افزار املاک سرو بدون نیاز به مطالعه و بررسی تمام املاک در محدوده 80 تا 100 متر بهترین انتخاب را برای مشتری خود به دست خواهید آورد.
نرم افزار املاک سرو دارای امکانات بی شماری است که در بالا مختصرا به موردی کوچک اما کاربردی و کارآمد اشاره گردید و توضیح داده شد.