چه مدارکی باید نزد مشاور املاک بماند

خلاصه
1399/03/31

براي تنظيم يک قرارداد ابتدا مستلزم اخذ مدارکي که دلالت بر مالکيت فروشنده ملک باشد خواهد بود، همچنين کپي اسناد و مدارکي که در قرارداد چاپ قولنامه سرو به آن اشاره مي گردد را نيز مي بايست به دفتر مشاور املاک تحويل گردد و اين مدارک که ممضي به امضاء طرفين قرارداد مي گردد

مشاور املاک پس از انعقاد قرارداد چه مدارکي را بايد نزد خودنگه دارد؟
براي تنظيم يک قرارداد ابتدا مستلزم اخذ مدارکي که دلالت بر مالکيت فروشنده ملک باشد خواهد بود، همچنين کپي اسناد و مدارکي که در قرارداد چاپ قولنامه سرو به آن اشاره مي گردد را نيز مي بايست به دفتر مشاور املاک تحويل گردد و اين مدارک که ممضي به امضاء طرفين قرارداد مي گردد تا هنگام تحويل ملک نزد دفتر املاک باقي مي ماند مشاور املاک نسبت به نگه داري اين مدارک مکلف خواهد بود. همچنين مشاور املاک مي بايست يک نسخه از قرارداد را پس از اخذ کد رهگيري به مدت پنج سال نزد خود نگه دارد. براي مشاهده جزئيات بيشر مدارکي که يک مشاور املاک مي بايست نزد خود نگه دارد به وب سايت شرکت مهندسي آبان رايان البرز مراجعه نماييد تا اطلاعات کامل و دقيقي در اين خصوص کسب نماييد.
منظور از هر هرروز تاخير بابت خسارت تاخير در قولنامه  چيست؟
به طور معمول و به منظور استحکام يک معامله طرفين قرارداد مبلغي را به عنوان خسارات تاخير در قولنامه قيد مي کنند تا چنانچه هر کدام از طرفين معامله تخلفي از شرايط ضمن عقد داشته باشند نسبت به آن بعنوان خسارت مبلغي را پرداخت نمايند، گاهي اين خسارت به سبب فسخ کل قرارداد است گاهي به جهت تخلف از تحويل مبيع در مهلت معين که در هر حال بسته به شرط ضمن عقد متفاوت خواهد بود.
فايده جستجو با استفاده از نرم افزار چاپ قولنامه سرو چيست
با توجه به آنکه سالهاي بسيار طولاني است که از قولنامه هاي قديمي استفاده مي شود و شما براي آن که بتوانيد آنرا تهيه نماييد مي بايست پس از مدتي با مراجعه به چاپخانه ها آن را تهيه نماييد وليکن در حال حاضر با همت مهندسين شرکت توليد نرم افزار آبان رايان البرز که منتهي به توليد نرم افزار چاپ قولنامه سرو گرديده است ديگر نيازي به تهيه دسته هاي قولنامه هاي منسوخ قبلي نخواهد بود. در نرم افزار چاپ قولنامه سرو اين امکان تعبيه  گرديده تا پس از مدتي تغييرات و يا ايراداتي در آن بر طرف گردد چرا که پس از مدتي چنانچه تغييراتي در قولنامه ها ايجاد گردد نرم افزار چاپ قولنامه سرو با انجام به روز رساني هايي هر گونه تغيير را بلافاصله در ساختار اين نرم افزار انجام مي گردد. شما با خريد نرم افزار سرو مي توانيد با برقراري يک تماس تلفني از اخذ مشاوره حقوقي بهره مند شويد، بنابراين چنانچه در جستجوي نرم افزاري با قابليت پشتيباني قوي و نيز امکان به روز رساني آن باشيد، نرم افزار چاپ قولنامه سرو بهترين انتخاب دفاتر مشاور املاک خواهد بود که مي توانيد با قيمتي مناسب از تمام امکانات آن بهره ببريد.