آموزش حذف دکمه های بزرگ نرم افزار خیریه سرو

خلاصه
1398/11/28

یکی از امکانات نرم افزارهای خوب این است که بتوان آن ها را سفارشی کرد. گاهی اوقات نیاز است دکمه های بزرگ پایین نرم افزار خیریه سرو را مخفی کنیم و دوستداریم برنامه نمای سبک تری د

آموزش حذف دکمه های بزرگ نرم افزار خیریه سرو
مقدمه
یکی از امکانات نرم افزارهای خوب این است که بتوان آن ها را سفارشی کرد. گاهی اوقات نیاز است دکمه های بزرگ پایین نرم افزار خیریه سرو را مخفی کنیم و دوستداریم برنامه نمای سبک تری داشته باشد به همین خاطر طبق این آموزش به راحتی می توانید دکمه های بزرگ نرم افزار خیریه سرو را مخفی کنید. در این آموزش قصد داریم چنین آموزشی را به شما بدهیم.

کاربرد دکمه های بزرگ نرم افزار خیریه سرو
در نرم افزار خیریه سرو یکسری دکمه های بزرگ وجود دارد که کار این دکمه ها ایجاد میانبری سریع برای دسترسی به منوها و برخی از فرامین و دستورات می باشد. گاهی کاربران دوستندارند این دکمه ها باشند و گاهی دوستدارند این دکمه نباشد.

نحوه مخفی نمودن دکمه های بزرگ نرم افزار خیریه
برای اینکار ابتدا نرم افزار خیریه سرو را اجرا نمایید. پس از اینکه محیط نرم افزار باز شد. از منوی تنظیمات روی گزینه «تنظیمات» کلیک نمایید. سپس به منظور  مخفی نمودن دکمه ها در فرم باز شده تیک گزینه «نمایش کامل کادر دکمه های میانبر» را بردارید و سپس روی دکمه ذخیره کلیک نمایید. پس از اینکار دکمه های میانبر از پایین حذف می شوند. برای نمایش مجدد این دکمه ها روی گزینه «تنظیمات» کلیک نموده و سپس دوباره دکمه تنظیمات کلیک نمایید. سپس تیک گزینه «نمایش کادر دکمه های میانبر» را بزنید و سپس دکمه ذخیره را کلیک کنید.
به همین صورت به راحتی می توانید دکمه های میانبر نرم افزار خیریه سرو را مخفی یا نمایش دهید.