بعد از نصب ویندوز چطور باید نرم افزار خیریه سرو را نصب کنم

خلاصه
1398/10/26

معمولا نرم افزارهایی که دارای بانک اطلاعاتی هستند همانند نرم افزار خیریه سرو پس از نصب مجدد ویندوز باید یکسری اصول را روی آن ها انجام داد تا اطلاعات دوباره به خوبی اول بازگردان

مقدمه
معمولا نرم افزارهایی که دارای بانک اطلاعاتی هستند همانند نرم افزار خیریه سرو پس از نصب مجدد ویندوز باید یکسری اصول را روی آن ها انجام داد تا اطلاعات دوباره به خوبی اول بازگردانده شود و به قول معروف بازیابی شود. در این آموزش می خواهیم به شما یاددهیم که پس از نصب مجدد ویندوز چه کارهایی باید انجام دهید. برای یادگیری ادامه این مقاله را دنبال کنید.



کارهایی که پس از نصب ویندوز در نرم افزار خیریه سرو باید انجام دهید؟


اگر درایو نصب نرم افزار را فرمت نکرده اید:
اگر همانطور که در مقاله «قبل از تعویض ویندوز در نرم افزار خیریه سرو چه کاری انجام دهید» هنگام تعویض ویندوز به خدمات کامپیوتری یا شخصی که ویندوز را عوض می کند گفته اید که درایو نصب نرم افزار را فرمت نکند کارتان خیلی راحت است و کار خاصی نمی خواهد انجام دهید.


فقط باید به محلی که اطلاعات نرم افزار وجود دارد بروید، روی فایل khayerin1.exe کلیک راست نموده و سپس از منوی باز شده گزینه send to و سپس گزینه desktop را انتخاب نمایید. با اینکار آیکون برنامه روی دسکتاپ شما اضافه خواهد شد.



نکته: برای راحتی کار می توانید پس از اضافه شدن آیکون برنامه بر روی دسکتاپ روی آن کلیک راست نموده و سپس گزینه rename را بزنید و سپس نام آن را «نرم افزار خیریه سرو» قرار دهید.



تنها کاری که باید انجام بدهید این است که اتوران نرم افزار را اجرا کنید و سپس تنها نرم افزار «پیشنیاز نرم افزار خیریه سرو» را نصب کنید. اگر با اینکار آشنا نیستید می توانید مقاله «آموزش نصب پیشنیاز نرم افزار خیریه سرو» را مطالعه کنید.



اگر کل پوشه نصب برنامه را روی یک فلش یا سی دی قرار داده اید
اگر همانطور که در مقاله «قبل از تعویض ویندوز در نرم افزار خیریه سرو چه کاری انجام دهید» هنگام تعویض ویندوز کل پوشه نصب برنامه را روی یک فلش یا سی دی قرار داده اید بازهم کار شما ساده است.



برای اینکار باید ابتدا پوشه برنامه را در یک درایو قرار دهید و سپس پوشه نصب برنامه را باز کنید، روی فایل khayerin1.exe کلیک راست نموده و سپس از منوی باز شده گزینه send to و سپس گزینه desktop را انتخاب نمایید.



نکته: برای راحتی کار می توانید پس از اضافه شدن آیکون برنامه بر روی دسکتاپ روی آن کلیک راست نموده و سپس گزینه rename را بزنید و سپس نام آن را «نرم افزار خیریه سرو» قرار دهید.


پس از اینکار کاری که  باید انجام بدهید این است که اتوران نرم افزار را اجرا کنید و سپس تنها نرم افزار «پیشنیاز نرم افزار خیریه سرو» را نصب کنید. اگر با اینکار آشنا نیستید می توانید مقاله «آموزش نصب پیشنیاز نرم افزار خیریه سرو» را مطالعه کنید.




اگر از هر دوره مالی پشتیبان گرفته اید:
اگر از هر دوره مالی بصورت جداگانه نسخه پشتیبان تهیه نموده اید. ابتدا باید طبق مقاله «آموزش نصب نرم افزار خیریه سرو» برنامه را نصب کنید و سپس موسسه و سال های مالی را تعریف کنید. سپس در هر سال بصورت جداگانه پشتیبان آن دوره را بازیابی کنید. برای بازیابی اطلاعات می توانید آموزش «بازیابی اطلاعات بانک اطلاعاتی نرم افزار خیریه سرو» را مطالعه نمایید.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :