آموزش بازیابی اطلاعات بانک اطلاعاتی در نرم افزار خیریه سرو

خلاصه
1398/10/24

در مقالات قبل تر در مورد بازیابی اطلاعات در نرم افزار خیریه سرو توضیح دادیم. همانطور که گفتیم، بازیابی اطلاعات قابلیتی است که در آن می توانید نسخه پشتیبانی که قبلا تهیه کرده ای

مقدمه
در مقالات قبل تر در مورد بازیابی اطلاعات در نرم افزار خیریه سرو توضیح دادیم. همانطور که گفتیم، بازیابی اطلاعات قابلیتی است که در آن می توانید نسخه پشتیبانی که قبلا تهیه کرده اید را بتوانید بازیابی کنید.  در این آموزش می خواهیم به شما یاد دهیم که چگونه با استفاده از نرم افزار خیریه سرو اطلاعات بانک اطلاعاتی را بازیابی کنیم. به همین خاطر سعی کنید ادامه مقاله را بخوانید.



آموزش بازیابی اطلاعات بانک اطلاعاتی در نرم افزار خیریه سرو
اگر با مفهوم قابلیت بازیابی اطلاعات در نرم افزار خیریه مشکل دارید می توانید مقاله «ابزار بازیابی اطلاعات در نرم افزار خیریه» را مشاهده کنید. اگر با مفهوم بازیابی اطلاعات بانک اطلاعاتی مشکل دارید می توانید مقاله «انواع روش های بازیابی اطلاعات» را مطالعه کنید.


در این مقاله می خواهیم آموزش بازیابی اطلاعات بانک اطلاعاتی را آموزش دهیم. هنگامی که از روش بازیابی اطلاعات به روش «بازیابی بانک اطلاعاتی» اطلاعاتتان را بازیابی می کنید. در اصل فقط داده های متنی بازیابی می شوند و اطلاعات عکس ها،گزارشات، فایل های نرم افزار و غیره بازیابی نمی شوند. برای بازیابی سایر اطلاعات باید از روش های دیگر استفاده کنید.



چگونه اطلاعات بانک اطلاعاتی نرم افزار خیریه سرو را بازیابی کنیم؟
برای اینکار باید وارد نرم افزار خیریه سرو شوید. پس از اینکار از منوی «تنظیمات» گزینه «پشتیبان و بازیابی» را کلیک نمایید. در این فرم باید روی گزینه «بازیابی اطلاعات» کلیک کنید. پس از اینکار باید فایل نسخه پشتیبان را انتخاب نمایید و سپس روی دکمه open کلیک نمایید. پس از اینکه پیام اطلاعات با موفقیت بازیابی شد باید یکبار برنامه را باز و بسته کنید.


نکته: اطلاعات بانک اطلاعاتی هر سال مالی باید بصورت جداگانه در همان دوره مالی بازیابی شود.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :