بازیابی اطلاعات در نرم افزار خیریه سرو چیست؟

خلاصه
1398/10/22

در نرم افزار خیریه سرو ابزاری بنام «بازیابی اطلاعات» وجود دارد. تقریبا می توان گفت: در اکثر نرم افزارهایی که به داده ها سرو کار دارند و در دل خود برای ثبت اطلاعات از بانک اطلاع

مقدمه
در نرم افزار خیریه سرو ابزاری بنام «بازیابی اطلاعات» وجود دارد. تقریبا می توان گفت: در اکثر نرم افزارهایی که به داده ها سرو کار دارند و در دل خود برای ثبت اطلاعات از بانک اطلاعاتی استفاده می کنند دارای قابلیتی بنام «بازیابی اطلاعات» می باشند. ابزار بازیابی اطلاعات انواع مختلفی دارد. در این مقاله می خواهیم شما را با ابزار بازیابی اطلاعات در نرم افزار خیریه سرو آشنا کنیم. پس ادامه این مقاله را دنبال کنید.



ابزار بازیابی اطلاعات در نرم افزار خیریه سرو چیست؟
در مقاله های قبلتر مقاله ای را تحت عنوان «اصلاحات پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات» منتشر کردیم، که در آن درمورد عبارت هایی که در هنگام استفاده از این ابزارها با آن ها مواجه می شوید را توضیح دادیم. در این مقاله می خواهیم ابزار بازیابی اطلاعات را توضیح دهیم.



ابزار بازیابی اطلاعات به شما این امکان را می دهد تا نسخه های پشتیبان تهیه شده را بازیابی کنید. به عمل بازیابی در اصلاح رایانه restore گفته می شود. تهیه نسخه های پشتیبان روش های مختلفی دارد که در مقاله «معرفی انواع روش های پشتیبان گیری» شرح داده شد.



فرض کنید یک  نسخه پشتیبان از اطلاعات نرم افزار تهیه می کنید و چندین روز بعد متوجه می شوید که یک اطلاعات را به اشتباه پاک یا حذف کرده اید. برای همین اینجاس که باید نسخه پشتیبان یا بک آپ تهیه شده خود را باید بازیابی یا ری استور کنید.



بنابراین در نرم افزار خیریه سرو به عمل برگرداندن اطلاعات به حالت اولیه تهیه نسخه پشتیبان، «بازیابی اطلاعات» گفته می شود. در آموزش های بعدی تهیه نسخه پشتیبان به شما آموزش داده خواهد شد.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :