آموزش پشتیبان گیری دستی در نرم افزار خیریه سرو

خلاصه
1398/10/18

در مقالات قبلی گفتیم، قابلیت پشتیبان گیری از اطلاعات یکی از مهمترین قابلیت های نرم افزارهایی که در حال ذخیره سازی اطلاعات هستند می باشد. با تهیه نسخه های پشتیبان دیگر ترس از حذ

مقدمه
در مقالات قبلی گفتیم، قابلیت پشتیبان گیری از اطلاعات یکی از مهمترین قابلیت های نرم افزارهایی که در حال ذخیره سازی اطلاعات هستند می باشد. با تهیه نسخه های پشتیبان دیگر ترس از حذف و از بین رفتن اطلاعات نیست. از همین رو باید از داد ها ثبت شده همیشه نسخه پشتیبان تهیه کنیم. در مقاله های قبلی گفتیم که در نرم افزار خیریه سرو برای پشتیبان گیری از اطلاعات، چندین روش قرار داده شده است که یکی از این روش ها، پشتیبان گیری دستی از اطلاعات است. در این مقاله می خواهیم شما را با این نوع از پشتیبان گیری آشنا کنیم. پس ادامه این مقاله را دنبال نمایید.



پشتیبان گیری دستی در نرم افزار خیریه سرو چیست؟
قبلتر مقاله ای را تحت عنوان «پشتیبان گیری از اطلاعات» منتشر کرده ایم. در این مقاله فایده های پشتیبان گیری از اطلاعات را بیان کرده ایم.
در نرم افزار خیریه سرو برای پشتیبان گیری از اطلاعات و تهیه نسخه های پشتیبان قابلیتی بنام «پشتیبان گیری دستی» وجود دارد. این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا بتوانید بصورت دستی و در مواقعی که نیاز به نسخه پشتیبان دارید از اطلاعاتتان بصورت دستی پشتیبان تهیه نمایید.



آموزش پشتیبان گیری دستی در نرم افزار خیریه سرو
برای اینکار ابتدا نرم افزار خیریه سرو را اجرا نمایید. پس از اینکار از منوی «تنظیمات» گزینه «پشتیبان و بازیابی» را کلیک نمایید. در پنجره ای که به شما نشان داده می شود روی گزینه «پشتیبان گیری» کلیک نمایید. پس از اینکار از شما خواسته می شود که یک محل را انتخاب نمایید. پس از اینکه محل قرار گیری نسخه پشتیبان را مشخص کردید روی دکمه save کلیک کنید.


در محلی که قرار داده اید یک فایل تولید می شود، این فایل همان نسخه پشتیبانی است که تهیه نموده اید.


نکته: برای هر سال مالی باید یک نسخه پشتیبان بصورت جداگانه تهیه نمایید.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :