آموزش تنظیمات پشتیبان گیری خودکار در نرم افزار خیریه سرو

خلاصه
1398/10/17

معمولا ابزارهای پشتیبان گیری دارای تنظیمات متنوعی می باشند. هر تنظیمات بسته به هر نرم افزاری متفاوت است. ابزار پشتیبان گیری خودکار نرم افزار خیریه سرو دارای یکسری امکانات است ک

مقدمه
معمولا ابزارهای پشتیبان گیری دارای تنظیمات متنوعی می باشند. هر تنظیمات بسته به هر نرم افزاری متفاوت است. ابزار پشتیبان گیری خودکار نرم افزار خیریه سرو دارای یکسری امکانات است که در به شرح هر یک از آن ها خواهیم پرداخت. برای آگاهی از این تنظیمات ادامه این مقاله را دنبال نمایید.

آموزش تنظیمات پشتیبان گیری خودکار در نرم افزار خیریه سرو
نرم افزار خیریه سرو دارای یک نوع پشتیبان گیری بنام پشتیبان گیری خودکار می باشد که می توانید جزییات آن را در مقاله «پشتیبان گیری خودکار چیست» مشاهده نمایید.
برای مشاهده تنظیمات پشتیبان گیری خودکار از منوی «تنظیمات» گزینه «تنظیمات» را کلیک نمایید. پس از اینکار یک فرم برای شما نشان داده می شود. در این فرم بخشی تحت عنوان «تنظیمات پشتیبان گیری» وجود دارد.


در بخش تنظیمات پشتیبان گیری یکسری موارد وجود دارد که در زیر به شرح هر یک خواهیم پرداخت. این موارد عبارتند از:


پشتیبان گیری خودکار(توصیه می شود):
 اگر تیک این گزینه را کلیک نمایید. باعث می شود قابلیت پشتیبان گیری خودکار بر روی برنامه فعال شود. و اگر این تیک را بردارید باعث می شود امکان پشتیبان گیری خودکار غیرفعال شود. با غیرفعال نمودن این قابلیت دیگر نرم افزار بصورت خودکار نسخه پشتیبانی تهیه نمی کند.



پشتیبان گیری هر x روی یکبار انجام شود:
 اگر شما مشخص کنید 1 روز یکبار، اگر امروز یک نسخه پشتیبان تهیه شد، سیستم باز فردا همین ساعت یک نسخه پشتیبان تهیه می کند. اگر برای مثال عدد دو را وارد نمودید. چنانچه امروز یک نسخه پشتیبان تهیه شد، سیستم دو روز دیگر همین موقع یک نسخه پشتیبان تهیه می کند.



مسیر پشتیبان گیری:

در این قسمت می توانید مشخص کنید که نسخه های پشتیبان نرم افزار خیریه سرو در چه جایی ذخیره شوند. می توانید یک پوشه را مشخص کنید.


زمان پشتیبان گیری بعدی تاریخ:
در این قسمت می توانید مشخص کنید، زمان پشتیبان گیری بعدی چه تاریخی باشد. نکته ای که باید توجه داشته باشید این است که نیازی نیست شما این تاریخ را تغییر دهید. سیستم بصورت خودکار این تاریخ را تغییر خواهد داد.


ساعت پشتیبان گیری:
این ساعت مشخص می کند که دقیقا در چه ساعتی پشتیبان گیری خودکار انجام شود. اگر برای مثال مقدار 12:00 را وارد کردید، نرم افزار خیریه سرو در ساعت دوازده عملیات پشتیبان گیری خودکار را انجام می دهد.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :