آموزش دریافت پشتیبانی و پرسش سوالات در نرم افزار خیریه سرو

خلاصه
1398/10/11

نرم افزارهای اتوماسیون اداری، صنعتی و غیره همگی به پشتیبانی نیاز دارند. همیشه هنگام کار با نرم افزارها سوالات متداولی به وجود می آید که برای مشاهده پاسخ آن ها باید به دفترچه ها

آموزش دریافت پشتیبانی و پرسش سوالات در نرم افزار خیریه سرو

مقدمه
نرم افزارهای اتوماسیون اداری، صنعتی و غیره همگی به پشتیبانی نیاز دارند. همیشه هنگام کار با نرم افزارها سوالات متداولی به وجود می آید که برای مشاهده پاسخ آن ها باید به دفترچه ها و مستنداتی که شرکت های تولید نرم افزار درست می کنند. مراجعه کنید. در این مطلب نحوه دریافت پشتیبانی و پرسش سوالات متداول را مشاهده می کنید.

آموزش دریافت پشتیبانی نرم افزار خیریه سرو
برای دریافت پشتیبانی نرم افزارها ابتدا باید در سامانه مشتریان نرم افزارهای سرو عضو شوید. پس از عضوشدن یک پنل در اختیار شما قرار داده می شود. در این پنل می توانید امکاناتی همچون آموزش دانلود آخرین نسخه نرم افزارها، دانلود آخرین نسخه ست آپ، فیلم های آموزشی و غیره قرار داده می شود.


هنگامی که نرم افزار را برای اولین بار تهیه می کنید. باید آن را ثبت نام یا به اصلاحی ریجستر کنید. وقتی برنامه را ثبت نام می کنید اطلاعاتی همچون نام، نام خانوادگی و غیره از شما خواسته می شود. پس از ثبت نام و تایید توسط کارشناس به شما یک اعتبار داده می شود. با استفاده از آن اعتبار می توانید خدمات پشتیبانی و دریافت آپدیت های نرم افزار را دریافت کنید.


کلیه اطلاعات زمان شروع و زمان پایان قرارداد پشتیبانی نرم افزار خیریه سرو در پنل شما قرار داده می شود. در آن پنل تمامی اطلاعات لازم و مرتبط با نرم افزار قرار داده می شود.