آموزش استفاده از فیلم های آموزشی نرم افزار خیریه سرو

خلاصه
1398/08/25

ارائه فیلم های آموزشی نوع دیگری از راهنماها و خدمات پس از فروش نرم افزارها می باشد. هنگامی که شرکت های تولید کننده نرم افزار، برخی از نرم افزارها را تولید می کنند سعی میکنند بص

مقدمه
ارائه فیلم های آموزشی نوع دیگری از راهنماها و خدمات پس از فروش نرم افزارها می باشد. هنگامی که شرکت های تولید کننده نرم افزار، برخی از نرم افزارها را تولید می کنند سعی میکنند بصورت فیلم آموزشی در قالب فایل تصویری برای نرم افزارهای خود یکسری فیلم های آموزش از بخش های مهم نرم افزار تهیه نمایند. نرم افزار خیریه سرو علاوه بر کتابچه های آموزشی دارای یکسری از فیلم های آموزشی هم هست که در قالب فایل ویدویی در اختیار کاربران قرار داده می شود. در این مقاله آموزشی به شما نحوه دریافت این فیلم ها نشان داده می شود.


فیلم های آموزشی نرم افزار خیریه سرو چیست؟
فیلم های آموزشی نرم افزار خیریه سرو یکسری فایل ویدوئی هستند که در قالب فایل های تصویری بخش های مهم نرم افزار خیریه سرو را آموزش می دهند. پس از دانلود نرم افزار خیریه سرو می توانید این فیلم ها را قبل از استفاده مشاهده نمایید.
این فیلم های آموزشی در کنار سایر راهنماهای نرم افزار خیریه سرو، آموزش کار با نرم افزار را به شما آموزش می دهند. تمامی فیلم های آموزشی نرم افزار خیریه سرو را پس از خرید و دانلود نرم افزار خیریه سرو می توانید از طریق پنل پشتیبانی خود بصورت رایگان دانلود نمایید.

آموزش دریافت فیلم های آموزشی نرم افزار خیریه سرو
برای اینکه فیلم های آموزشی نرم افزار خیریه سرو را دانلود کنید باید مراحل زیر را دنبال نمایید. باید از منوی «امکانات» گزینه «کارتابل» کاربری را کلیک نمایید. کارتابل کاربری، پنلی است که پس از خرید نرم افزار اختیار شما قرار داده می شود. کلیه خدمات پس از فروش را می توانید از این قسمت دریافت نمایید.

 

منوی امکانات نرم افزار خیریه سرو

 

وقتی که روی این منو کلیک می کنید باید کمی صبر کنید تا فرم مدیریت اعتبار به شما نشان داده شود. در فرم مدیریت اعتبار باید سریال خود را وارد نمایید. بنابراین پس از اینکار فرمی همانند زیر به شما نشان داده می شود.

 

ورود سریال نرم افزار خیریه سرو

 

در فرم بالا باید سریال 16 رقمی خود را با خط تیره وارد نمایید، سپس تیک گزینه «من ربات نیستم» را بزنید و سپس روی دکمه ورود کلیک نمایید.


سوالات متداول این قسمت:
یک: سریال نرم افزار خیریه سرو چیست؟
پس از خرید نرم افزار، یک سریال به شما اختصاص داده می شود که از 16 رقم تشکیل شده و شامل عدد و حروف است.


دو: پیام طول سریال باید 19 حرف باشد(سریال را با خط تیره وارد کنید) چیست؟
این پیام به این معنی است که سریال شما باید نوزده حرف باشد و هر چهار رقم چهاررقم باید با خط تیره جدا شود.


سه: خطای نامعتبر بودن سریال چیست؟
پس از وارد نمودن سریال خطایی با عنوان «نامعتبر بودن سریال» و با متن  « هیچ سریالی با این مشخصه در سیستم ما موجود نمی باشد» را می دهد. این به بدان معنا است که نرم افزار شما در سیستم شرکت ثبت نام نمی باشد. برای ثبت نام نرم افزار  مقاله «آموزش ثبت نام نرم افزار خیریه سرو» را مطالعه نمایید. در این آموزش به شما یاد داده خواهد شد که چطور بتوانید نرم افزار خریداری شده خود را در سیستم ثبت نمایید.

در صورتی که سریال شما درست باشد، فرمی همانند تصویر زیر به شما نشان داده می شود.

ورود سریال نرم افزار خیریه سرو

 

در این هنگام باید صبر کنید تا به پنل مدیریت اعتبار خود هدایت شوید. پس از اینکار فرمی همانند زیر نشان داده می شود.

 

دانلود فیلم آموزشی نرم افزار خیریه سرو

 

در همین فرم با کلیک روی دکمه «دانلود فیلم های آموزشی» می توانید کلیه فیلم های آموزشی نرم افزار خیریه سرو را دانلود و دریافت نمایید.
لازم به ذکر است ممکن است علاوه بر موارد بالا که در عکس قرار داده شده است، راهنماهای دیگری هم اضافه شده باشد که می توانید آن ها را بصورت رایگان دانلود کنید و  هنگام کار با نرم افزار خیریه سرو استفاده نمایید.