آموزش استفاده از راهنماها و کتاب های الکترونیک نرم افزار خیریه سرو

خلاصه
1398/08/24

کتاب ها و راهنمای های الکترونیک نرم افزارها باعث می شوند شما بتوانید با محیط ها و امکانات نرم افزارها آشنا شوید. با خواندن کتاب ها و راهنماهای کار با نرم افزار کمتر به پشتیبان

مقدمه
کتاب ها و راهنماهای  الکترونیک نرم افزارها باعث می شوند شما بتوانید با محیط ها و امکانات نرم افزارها آشنا شوید. با خواندن کتاب ها و راهنماهای کار با نرم افزار کمتر به پشتیبان نیاز دارید و هر وقت در هنگام استفاده از نرم افزار برای شما سوالی بود به راحتی می توانید با مراجعه به کتاب ها سوالات خود را پیدا کنید. نرم افزار خیریه سرو هم یکسری راهنما و کتاب الکترونیک دارد که می توانید آن ها را بصورت رایگان دریافت نموده و سپس مطالعه نمایید. در این مقاله آموزش نحوه دریافت این کتاب ها را به شما آموزش خواهیم داد.



راهنماها و کتاب های الکترونیک نرم افزار خیریه سرو چیست؟
راهنماها و کتاب های الکترونیک نرم افزارهای خیریه سرو، یکسری راهنما در قالب فایل pdf هستند که به منظور ارائه خدمات پس از فروش بصورت رایگان در اختیار کاربران این نرم افزار قرار داده می شود.



این کتابچه ها آموزش کار با نرم افزار را به شما آموزش می دهند. تمامی کتاب ها و راهنماهای الکترونیک را پس از خرید و دانلود نرم افزار خیریه سرو می توانید از طریق پنل پشتیبانی خود این کتاب و جزوات را بصورت رایگان دانلود نمایید.



آموزش دریافت کتاب ها و راهنماهای الکترونیک نرم افزار خیریه سرو
برای اینکه فایل ها و کتاب های راهنمای الکترونیک نرم افزار خیریه سرو را دانلود کنید باید مراحل زیر را دریافت کنید. باید از منوی «امکانات» گزینه «کارتابل» کاربری را کلیک نمایید.

 

 

منوی امکانات نرم افزار خیریه سرو

 

 

وقتی که روی این منو کلیک می کنید باید اندکی صبر کنید تا فرم مدیریت اعتبار شما نشان داده شود. در فرم مدیریت اعتبار باید سریال خود را وارد نمایید. بنابراین  پس از اینکار فرمی همانند زیر به شما نشان داده می شود.

 

ورود سریال نرم افزار خیریه سرو

 

در فرم بالا باید سریال 16 رقمی خود را با خط تیره وارد نمایید، سپس تیک گزینه «من ربات نیستم» را بزنید و سپس روی دکمه ورود کلیک نمایید.


سوالات متداول این قسمت:


یک: سریال نرم افزار خیریه سرو چیست؟
پس از خرید نرم افزار، یک سریال به شما اختصاص داده می شود که از 16 رقم تشکیل شده و شامل عدد و حروف است.


دو: پیام طول سریال باید 19 حرف باشد(سریال را با خط تیره وارد کنید) چیست؟
این پیام به این معنی است که سریال شما باید نوزده حرف باشد و هر چهار رقم چهاررقم باید با خط تیره جدا شود.


سه: خطای نامعتبر بودن سریال چیست؟
پس از وارد نمودن سریال خطایی با عنوان «نامعتبر بودن سریال» و با متن  « هیچ سریالی با این مشخصه در سیستم ما موجود نمی باشد» را می دهد. این به بدان معنا است که نرم افزار شما در سیستم شرکت ثبت نام نمی باشد. برای ثبت نام نرم افزار  مقاله «آموزش ثبت نام نرم افزار خیریه سرو» را مطالعه نمایید. در این آموزش به شما یاد داده خواهد شد که چطور بتوانید نرم افزار خریداری شده خود را در سیستم ثبت نمایید.

در صورتی که سریال شما درست باشد، فرمی همانند تصویر زیر به شما نشان داده می شود.

تایید سریال نرم افزار خیریه سرو

 

در این هنگام باید صبر کنید تا به پنل مدیریت اعتبار خود هدایت شوید. پس از اینکار فرمی همانند زیر نشان داده می شود.

 

دانلود کتابچه های نرم افزار خیریه سرو

 

در همین فرم با کلیک روی دکمه «کتابچه های الکترونیک» می توانید راهنماهای نرم افزار خیریه سرو را دانلود و دریافت نمایید.
لازم به ذکر است ممکن است علاوه بر موارد بالا که در عکس قرار داده شده است،راهنماهای دیگری هم اضافه شده باشد که می توانید آن ها را بصورت رایگان دانلود کنید و  هنگام کار با نرم افزار خیریه سرو استفاده نمایید.