آموزش استفاده از راهنماهای متنی نرم افزار خیریه سرو

خلاصه
1398/08/23

برای اینکه کار با نرم افزارها را یاد بگیرید باید راهنماها و مستنداتی که شرکت های تولید کننده نرم افزارها برای تولیداتشان تهیه و تدوین می کنند را یاد بگیرید. این آموزش و راهنمای

مقدمه
برای اینکه کار با نرم افزارها را یاد بگیرید باید راهنماها و مستنداتی که شرکت های تولید کننده نرم افزارها برای تولیداتشان تهیه و تدوین می کنند را یاد بگیرید. این آموزش و راهنمایی ها شامل راهنماهای تصویری، فایل صوتی، فایل های تصویری، عکس ها، انمیشن ها، راهنمایی های متنی و غیره می باشد. نرم افزار خیریه سرو دارای انواع فراوانی از راهنماها می باشد. یکی از انواع راهنمایی ها، راهنماهای متنی نرم افزار خیریه سرو می باشد. در ادامه این مقاله نحوه استفاده از آموزش های متنی برنامه را به شما شرح خواهیم داد.



آموزش و راهنمایی های نرم افزار چیست؟
در مقالات قبلی در مورد آموزش و راهنمایی های نرم افزار توضیح دادیم. راهنماهای نرم افزارها مستنداتی هستند که شرکت های تولید کننده نرم افزار به منظور استفاده کنندگان یا همان کاربران نرم افزارهای تولید خود آماده می کنند. این راهنماها باعث می شود تا کاربران بتوانند از نرم افزارها استفاده کنند.
راهنماهای نرم افزارها انواع مختلفی دارد که هر یک به روش خاصی تدوین شده و در اختیار مشتریان قرار داده می شود. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله «آموزش و راهنماهای نرم افزار چیست» را مطالعه نمایید.



راهنمای متنی نرم افزار خیریه سرو چیست؟
راهنماهای متنی نرم افزار خیریه سرو یک نوع راهنما(help) هست که تنها بصورت متن می باشد. این نوع راهنما بصورت پرسش و پاسخ کاربردی برای کاربران تهیه شده است. کاربران نرم افزار خیریه سرو با مطالعه این راهنماها می توانند برخی از مشکلات، سوالات، سوالات متداول خود را بدون نیاز به پشتیبانی بدست بیاروند.



آموزش استفاده از راهنماهای متنی در نرم افزار خیریه سرو
برای باز نمودن و استفاده از راهنمای متنی نرم افزار خیریه سرو باید مراحل زیر را دنبال نمایید.
در ابتدا با کلیک روی آیکون نرم افزار خیریه سرو از روی دسکتاپ نرم افزار را اجرا نمایید. تا صفحه اصلی آن باز شود. آیکون نرم افزار خیریه سرو شکلی همانند تصویر زیر می باشد.

 

 

آیکون نرم افزار خیریه  سرو

 

پس از اینکه نرم افزار باز شد، فرمی همانند تصویر زیر نشان داده می شود. تصویری که در قسمت پایین می بینید، محیط اجرا شده نرم افزار خیریه سرو می باشد.

 

محیط نرم افزار خیریه سرو

 

این محیط اصلی و میزکار نرم افزار خیریه سرو می باشد. حالا برای اینکه راهنماهای متنی را ببینید، باید از منوی «امکانات» گزینه «راهنما» و سپس روی گزینه «متنی» کلیک نمایید. در تصویر زیر می توانید منوی راهنمای متنی را در نرم افزار خیریه سرو مشاهده نمایید.

 

منوی راهنمای متنی نرم افزار مدیریت خیریه سرو

 

پس از اینکار یک فرمی همانند تصویر زیر به شما نشان داده می شود. در این فرم تمامی اطلاعات راهنماهای موردنیاز قرار داده شده است.

 

فرم راهنمای متنی نرم افزار خیریه سرو

 

جهت جستجوی چیزی که به دنبال آن هستید می توانید از کادر جستجو استفاده نمایید. با ورودی قسمتی از چیزی که به دنبال آن هستید فوری لیستی از راهنماهایی مرتبط به شما نشان داده می شود.  جهت مشاهده هر یک از راهنماها روی آن یکبار کلیک نموده و روی دکمه مشاهده کلیک کنید.

 

نمایش راهنمای نرم افزار خیریه سرو

 

در این فرم می توانید راهنمای متنی را مشاهده نمایید. راهنماهای متنی باعث می شوند شما بدون نیاز به کارشناس پشتیبانی بتوانید مشکل خود را حل کنید. راهنماهای متنی یکسری از راهنماها هستند که خیلی سریع چیزی که دنبال آن هستید را به شما می گویند.
در نرم افزار خیریه سرو راهنماهای زیادی قرار داده شده است. راهنماهای متنی تنها یکی از نمونه راهنماهای نرم افزار می باشد.