آموزش دریافت آخرین فایل ست آپ نرم افزار خیریه سرو

خلاصه
1398/08/21

امروزه نرم افزارها روز به روز در حال به روزرسانی شدن هستند. حتی سیستم عامل هایی مثل ویندوز هم آپدیت ها، اصلاحیه ها، پچ های امنیتی و غیره دارند. از همین رو گاهی کاربران دوستندار

مقدمه
امروزه نرم افزارها روز به روز در حال به روزرسانی شدن هستند. حتی سیستم عامل هایی مثل ویندوز هم آپدیت ها، اصلاحیه ها، پچ های امنیتی و غیره دارند. از همین رو گاهی کاربران دوستدارند آخرین فایل ست آپ یا همان فایل نصبی را داشته باشند. فایل setup یا همان فایل نصب برنامه ها حجم بسیار بالاتر نسبت به حجم فایل آپدیت دارد. با نصب آخرین نسخه ست آپ یک برنامه مثل این است که شما از آخرین نسخه نرم افزار استفاده می کنید. هر چند وقت یکبار یک فایل نصبی از نرم افزار خیریه سرو تولید می شود و در اختیار کاربران آن قرار می گیرد. در این مقاله آموزش دریافت آخرین نسخه از فایل نصب نرم افزار خیریه سرو را آموزش می دهیم.



فایل setup نرم افزار خیریه سرو چیست؟
فایل ست آپ یا همان فایل نصب نرم افزار خیریه سرو، یک فایل اجرایی هست که شامل اتوران برنامه خیریه، فایل نصب نرم افزار و کل محتویات cd نرم افزار خیریه سرو می باشد. پس از نصب آخرین فایل setup نرم افزار خیریه مثل این است که از آخرین نسخه نرم افزار خیریه سرو استفاده می کنید.



فایل setup نرم افزار خیریه سرو شامل چه چیزهایی است؟
فایل ست آپ نرم افزار خیریه سرو شامل تمامی محتویات cd نرم افزار می باشد و شامل محتویاتی همچون نرم افزار خیریه، اتوران، فایل ست آپ، فایل پیش نیاز نرم افزار، فونت ها، اتوران و غیره می باشد. وقتی شما لینک دانلود آخرین نسخه نرم افزار خیریه سرو را دریافت می کنید مثل این است که محتویات کامل cd را دارید و به راحتی می توانید آخرین نسخه را دوباره نصب مجدد کنید.

آموزش دریافت آخرین نسخه نرم افزار خیریه سرو
برای اینکه فایل ست آپ آخرین نسخه نرم افزار خیریه سرو را دانلود کنید باید مراحل زیر را دریافت کنید. باید از منوی «امکانات» گزینه «کارتابل» کاربری را کلیک نمایید.

 

منوی مدیریت اعتبار نرم افزار خیریه سرو

 

 

وقتی که روی این منو کلیک می کنید باید اندکی صبر کنید تا فرم مدیریت اعتبار شما نشان داده شود. در فرم مدیریت اعتبار باید سریال خود را وارد نمایید. بنابراین  پس از اینکار فرمی همانند زیر به شما نشان داده می شود.


فرم ورود به پنل مدیریت اعتبار نرم افزار خیریه سرو

 

در فرم بالا باید سریال 16 رقمی خود را با خط تیره وارد نمایید، سپس تیک گزینه «من ربات نیستم» را بزنید و سپس روی دکمه ورود کلیک نمایید.


سوالات متداول این قسمت:


یک: سریال نرم افزار خیریه سرو چیست؟
پس از خرید نرم افزار، یک سریال به شما اختصاص داده می شود که از 16 رقم تشکیل شده و شامل عدد و حروف است.


دو: پیام طول سریال باید 19 حرف باشد(سریال را با خط تیره وارد کنید) چیست؟
این پیام به این معنی است که سریال شما باید نوزده حرف باشد و هر چهار رقم چهاررقم باید با خط تیره جدا شود.


سه: خطای نامعتبر بودن سریال چیست؟
پس از وارد نمودن سریال خطایی با عنوان «نامعتبر بودن سریال» و با متن  « هیچ سریالی با این مشخصه در سیستم ما موجود نمی باشد» را می دهد. این به بدان معنا است که نرم افزار شما در سیستم شرکت ثبت نام نمی باشد. برای ثبت نام نرم افزار از قسمت «آموزش های نرم افزار خیریه سرو»  مقاله «آموزش ثبت نام نرم افزار خیریه سرو» را مطالعه نمایید. در این آموزش به شما یاد داده خواهد شد که چطور بتوانید نرم افزار خریداری شده خود را در سیستم ثبت نمایید.

در صورتی که سریال شما درست باشد، فرمی همانند تصویر زیر به شما نشان داده می شود.

تایید سریال نرم افزار خیریه سرو

 

در این هنگام باید صبر کنید تا به پنل مدیریت اعتبار خود هدایت شوید. پس از اینکار فرمی همانند زیر نشان داده می شود.

 

لینک دانلود ست آپ نرم افزار خیریه سرو

 

در همین فرم با کلیک روی دکمه «دانلود آخرین فایل نصب نرم افزار» می توانید آخرین نسخه نرم افزار یا همان آخرین cd نرم افزار خیریه سرو را به راحتی بر روی کامپیوتر خود دانلود نمایید. با اینکار به راحتی می توانید با اینترنت آخرین سی دی را دانلود کنید و دیگر نیاز به ارسال فیزیکی cd نرم افزار نیست. سرعت دانلود بسته به اینترنت شما متفاوت می باشد.