نحوه مشاهده اخبار و گزارشات نرم افزار خیریه سرو

خلاصه
1398/08/19

امروزه کاربران عادت کرده اند که اخبار روزانه را از طریق اینترنت پیگیری می کنند. روزنامه های قدیمی در حال منسوخ شدن هستند و دیگر مخاطبان حوصله خرید حضوری روزنامه و خواندن آن ها

مقدمه
امروزه کاربران عادت کرده اند که اخبار روزانه را از طریق اینترنت پیگیری می کنند. روزنامه های قدیمی در حال منسوخ شدن هستند و دیگر مخاطبان حوصله خرید حضوری روزنامه و خواندن آن ها را ندارند. تنها با یک سرچ ساده در اینترنت می توانید مطلب دلخواه خود را پیدا کنید. نرم افزارها روز به روز در حال تغییرات هستند و کاربران این نرم افزارها جویای تغییرات انجام شده هستند. در این مطلب به شما می خواهید یاددهیم چگونه بتوانید اخبار و گزارشات نرم افزار خیریه سرو را از طریق سایت شرکت و اینترنت جستجو نمایید. برای همین ادامه این مطلب را دنبال نمایید.



اخبار و گزارشات نرم افزار خیریه  سرو چیست؟
هروقت نرم افزار خیریه سرو به روزرسانی می شود گزارش به روزرسانی آن بر روی سایت منتشر می شود و توضیح داده می شود که برای مثال چه امکاناتی به این نرم افزار اضافه شده است و یا اینکه چه تغییراتی در برنامه به وجود آمده است. به این توضیحات و لیست موارد گزارش داده شده اخبار و گزارشات به روزرسانی نرم افزار خیریه سرو گفته می شود.



نحوه دریافت اخبار و گزارشات نرم افزار خیریه سرو
در سایت شرکت گزینه بنام «اخبار و گزارشات به روزرسانی نرم افزار خیریه سرو» وجود دارد که می توانید ریز اخبار و گزارشات آپدیت این نرم افزار را مشاهده نمایید. برای مشاهده می توانید روی کلمه «اینجا» کلیک نمایید.



چه چیزهایی در گزارش آپدیت نرم افزار خیریه سرو منتشر می شود
در گزارش به روزرسانی نرم افزار خیریه سرو، گزارشاتی همچون موارد و امکانات جدید اضافه شده در نرم افزار خیریه سرو، قابلیت های حذف شده از نرم افزار خیریه سرو، قابلیت های ادغام شده، قابلیت های اصلاح شده در نرم افزار بصورت کامل توضیح داده می شود. نکته: در این قسمت آموزش داده نمی شود و فقط گزارشی از آپدیت شرح داده می شود. برای مشاهده آموزش قابلیت های جدید و بخش های مختلف باید به قسمت آموزش نرم افزار خیریه سرو مراجعه نمایید.