آموزش فعال سازی نرم افزار خیریه سرو

خلاصه
1398/08/11

پس از اینکه پیشنیاز نرم افزار خیریه سرو به همراه فایل اصلی نرم افزار را نصب کردید باید برنامه اجرا نموده و سپس آن را فعال سازی کنید. فعال سازی نرم افزار خیریه سرو یعنی اینکه با

مقدمه
پس از اینکه پیشنیاز نرم افزار خیریه سرو به همراه فایل اصلی نرم افزار را نصب کردید باید برنامه اجرا نموده و سپس آن را فعال سازی کنید. فعال سازی نرم افزار خیریه سرو یعنی اینکه با استفاده از اطلاعاتی که در اختیار شما قرار داده شده است، آن را بطور قانونی فعال کنید. هنگامی که یک نرم افزار را بطور قانونی و از طریق شرکت تولید کننده آن را فعال می کنید یعنی اینکه شما از گارانتی، خدمات پس از فروش و پشتیبانی برخوردار هستید. دراین مطلب آموزش فعال سازی نرم افزار خیریه سرو را به شما آموزش خواهیم داد.


قبل از فعال سازی باید چه کارهایی انجام داده باشید؟
قبل مطالعه این آموزش، ابتدا نرم افزار شما باید روی سیستمتان نصب شده باشید. اگر تا حالا اینکار را انجام نداده اید، لطفا آموزش «نصب پیشنیاز نرم افزار» و «آموزش نصب نرم افزار خیریه سرو» را مشاهده نمایید.


فعال سازی نرم افزار یعنی چه؟
هنگامی که شما یک نرم افزار را بطور قانونی و از روش های مجاز خریداری می کنید، شرکت های تولید کننده نرم افزار از شما می خواهند یکسری اقدامات را انجام دهید. نرم افزارهایی که بصورت قانونی تهیه می شوند همگی دارای خدمات پس از فروش، پشتیبانی، رفع عیب هنگام برخورد مشکل، ارائه راهنمایی های لازم و غیره می باشند. بیشتر شرکت های نرم افزاری برای فعال سازی نرم افزارهای معمولا یک سریال و یک شناسه فعال سازی برای سیستم و نرم افزار شما تعریف می کنند که با استفاده از این مشخصات بتوانند مشتریان خود را مدیریت کنند و خدمات لازم را به مشتریان واقعی خود بدهند. به این مجموعه کارها فعال سازی گفته می شود.


آموزش فعال سازی نرم افزار خیریه سرو
پس از اینکه نرم افزار خیریه سرو را نصب کردید یک آیکون همانند تصویر زیر بر روی desktop کامپیوتر شما اضافه می شود.

آیکون برنامه نرم افزار خیریه سرو

 

 برای اجرای نرم افزار خیریه سرو روی آن دوبار کلیک نمایید.

 

صفحه خوش آمدگویی نرم افزار خیریه سرو

 

فرمی همانند تصویر بالا به شما نشان داده می شود. برای ادامه مراحل نصب روی دکمه «بعدی» کلیک نمایید. پس از کلیک به صفحه دریافت شناسه رایانه و غیره هدایت می شوید که باید مشخصات را وارد نمایید.

 

صفحه فعال سازی نرم افزار خیریه سرو

 

در فرم بالا در قسمت سریال، باید سریال 16 رقمی که هنگام خرید و یا دانلود نرم افزار به شما داده شده است را وارد نمایید. سریال را بصورت 4 رقم 4 رقم از سمت چپ به راست وارد نمایید.
در قسمت کد فعال سازی، کد فعالسازی که از شرکت دریافت نموده اید را وارد نمایید. برای دریافت کدفعال سازی باید طبق دستورالعملی که به شما گفته می شود عمل کنید.
پس از کلیک روی دکمه بعدی وارد محیط نرم افزار می شوید و باید تنظیمات اولیه نرم افزار را انجام دهید. در آموزش بعدی ، آموزش تنظیمات اولیه نرم افزار خیریه سرو را آموزش می دهیم.