مجوزهای نرم افزار خیریه سرو

خلاصه
1398/08/06

به منظور ارائه، فروش، انتشار و بهره برداری از نرم افزارهای اتوماسیون اداری،تجاری، صنعتی، حسابداری و غیره نیاز به برخی از مجوزها از ارگان ها و سازمان های دولتی می باشد. وقتی یک

مقدمه
به منظور ارائه، فروش، انتشار و بهره برداری از نرم افزارهای اتوماسیون اداری،تجاری، صنعتی، حسابداری و غیره نیاز به برخی از مجوزها از ارگان ها و سازمان های دولتی می باشد. وقتی یک نرم افزار دارای مجوز است شما به راحتی می توانید مشخصات آن را از نهادی مرتبط دریافت کنید و با خیال راحت می توانید از آن نرم افزار استفاده کنید.


 تمامی برنامه ها چه برنامه های خارجی و چه برنامه های ایرانی همگی دارای برخی از مجوزها می باشند. برخی از نرم افزارها دارای لایسنس رایگان می باشند، برخی دارای لایسنس تجاری می باشند. هر نرم افزاری بسته به کاربرد دارای مجوزهای لازم می باشد که می توانید آن ها را از شرکت های تولید کننده آن نرم افزار دریافت کنید.


در ایران چندین ارگان دولتی برای تایید نرم افزارهای اتوماسیون اداری و غیره وجود دارند. نرم افزار خیریه سرو تمامی مجوز موردنیاز را دریافت نموده. همچنین این نرم افزار داری لایسنس داخلی شرکت به منظور شناسایی مشتریان و ارائه خدمات پس از فروش به کاربران می باشد.


مجوزهای نرم افزار خیریه سرو
نرم افزار خیریه سرو یک نرم افزار به منظور مدیریت موسسات خیریه سرو می باشد. این نرم افزار کاربردهای فراوانی دارد که می توانید کاربردهای نرم افزار خیریه سرو را با کلیک روی اینجا مشاهده نمایید. این نرم افزار به منظور ارائه، فروش، نشر مبتنی بر حامل، نشر مبتنی بر خط و بهربرداری و استفاده برخی از مجوزهای را از مراجع مرتبط دارد که در زیر به معرفی هر یک از مجوزها خواهیم پرداخت.


نرم افزار خیریه سرو که یک نرم افزار مدیریتی خیریه هست تمامی مجوزهای لازم را از مراجعه موردنیاز را دریافت نموده و به منظور فروش تمامی مجوزها را دارد. در زیر برخی از این مجوزها را تشریح خواهیم کرد و شما به راحتی می توانید این مستندات را مطالعه نمایید.


مجوز نرم افزار خیریه سرو از اداره انفورماتیک
نرم افزار خیریه سرو دارای مجوز از  شورای عالی انفورماتیک به منظور حمايت از حقوق پديدآورندگان نرم‎افزارهاي رايانه‎اي می باشد. این نرم افزار به منظور بررسی و تایید اولیه در این شورا تایید شده و کلیه مجوزهای لازم را از این نهاد اخذ نموده است.
 
مجوز نرم افزار خیریه سرو از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
نرم افزار خیریه سرو دارای مجوز فروش، بهره برداری و پروانه انتشار   از مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. تمامی مجوزهای موردنیاز به منظور ارائه و فروش پس از بررسی محتوای برنامه از این نهاد دریافت شده است.


تمامی محتوای رایانه ای نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو در مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال ارشاد به ثبت رسیده و این نرم افزار دارای هولوگرام رسمی از این نهاد می باشد.


مجوز نرم افزار خیریه سرو از نماد اعتماد الکترونیکی وازرت صنعت معدن و تجارت
نرم افزار خیریه سرو به منظور فروش و ارائه کلیه مجوزهای لازم را برای فروش اینترنتی و از طریق درگاه های پرداخت آنلاین عضو شتاب، واریز به کارت و غیره از  سایت ای نماد (نماد اعتماد الکترونیکی) وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت نموده است. برای استعلام می توانید وب سایت این شرکت را در سایت ای نماد استعلام کنید. همچنین می توانید با کلیک روی نماد درج شده در پایین صفحه اصلی صحت این سایت را بررسی نمایید.


مجوز نرم افزار خیریه سرو از وب سایت ساماندهی وزارت ارشاد
نرم افزار خیریه سرو به منظور فروش فیزیکی، حضوری، آنلاین و فضای مجازی کلیه مجوزهای لازم را از سایت ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت نموده است و دارای نشان ملی این سازمان می باشد. به منظور مشاهده می توانید نشان ملی و مجوز ارائه شده را در صفحه اصلی این سایت مشاهده نمایید.


مجوز از شرکت مهندسی آبان رایان البرز
این نرم افزار برای فروش دارای مجوز شرکت بوده و کلیه حقوق مادی و معنوی آن متعلق به این شرکت می باشد. پس از خرید این نرم افزار و ثبت نرم افزار به شما یک سریال و شماره مشتری به منظور دریافت خدمات پس از فروش، گارانتی، پشتیبانی، دریافت نسخه های به روزرسانی شده  و غیره اعطا می شود. هر مشتری برای شناسایی دارای یک کد مشتری می باشد که پس از سفارش و خرید نرم افزار به او داده می شود. این کد را باید مشتری برای همیشه نگه دارد تا با استفاده از آن بتواند کلیه خدمات نرم افزار خیریه سرو را همانند آخرین فایل نصب، آخرین آموزش ها و غیره را دریافت کند.


نتیجه گیری
نرم افزار خیریه سرو یک برنامه رایانه ای برای بهینه سازی و مدیریت موسسات خیریه می باشد. این نرم افزار دارای مجوزهای مربوطه از نهادها و سازمان های دولتی را دارا می باشد و کلیه این مجوزها و همچنین پروانه های انتشار را دریافت نموده است. وب سایت فروش این نرم افزار دارای نماد اعتماد الکترونیک از سازمان صنایع معادن است. علاوه بر این این وب سایت فروش برنامه خیریه دارای نشان ملی پایگاه های اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.