چرا خیریه ها باید از نرم افزار خیریه سرو استفاده کنند؟

خلاصه
1398/08/05

امروزه موسسات خیریه حجم کاری بسیار بالایی دارند، حجم داده ها و اطلاعات موسسات خیریه به حدی زیاد است که به دور از نوشتن سیستم های سنتی و دستی است. سیستم های سنتی پس از مدتی از ک

مقدمه
امروزه موسسات خیریه حجم کاری بسیار بالایی دارند، حجم داده ها و اطلاعات موسسات خیریه به حدی زیاد است که به دور از نوشتن سیستم های سنتی و دستی است. سیستم های سنتی پس از مدتی از کار می افتند و دیگر توان استفاده را ندارند. سیستم های سنتی و کاغذی در ابتدا به نظر می رسد که توان گزارش دهی را دارند ولی موسسات خیریه پس از مدت زمانی متوجه می شوند که این سیستم ها توان بازدهی مناسب را ندارند.


علت استفاده موسسات خیریه از نرم افزارهای کامپیوتری
موسسات خیریه به علت حجم بالای کار ثبت اطلاعات و ورود خروج کالاها، اجناس و وجه نقد، نیاز به استفاده از نرم افزارهای محاسباتی دارند. نرم افزارهای محاسباتی و تحلیلگر همانند نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو این امکان را به موسسات خیریه می دهند تا داده های خام را برای آن ها به اطلاعات قابل فهم و نمودارهای موردنیاز تبدیل کنند.
کاربرد نرم افزارهای خیریه، از جلمه نرم افزار خیریه سرو به این گونه است که داده های خام همانند نام، نام خانوادگی، تعداد کالا و غیره را از کاربران نرم افزار دریافت می کنند و اطلاعات کاملی همچون تعداد کالای موجود در انبار، تعداد افراد بیمار، تعداد افراد بیمار بین 5 الی 10 سال و غیره را به عنوان اطلاعات قابل فهم به اپراتور نرم افزار خیریه سرو تحویل می دهد.


نرم افزارهای کامپیوتری خیریه همانند نرم افزار خیریه سرو، با ارائه گزارشات مناسب این امکان را به موسسات خیریه می دهند تا بتوانند گزارشات لازم را تهیه کنند. گزارشات را می توان بصورت آمار تهیه و در اختیار هیئت مدیریت موسسات خیریه قرار داد.


برنامه های خیریه می توانند کاربردها مختلفی داشته باشند، مثلا می توانند موجودی های ورود و خروج و موجودی لحظه ای انبارها را گزارش بدهند، می توانند اطلاعات حسابداری از جمله موجودی حساب های بانکی، صندوق های نقدی و غیره را گزارش دهند.  از دیگر کاربردهای نرم افزارهای کامپیوتری می توان به گزارشات درآمد، هزینه، کمک های موسسات و غیره می توان اشاره کرد.


هریک از نرم افزارهای خیریه امکانات متنوعی دارند، برای مثال در نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو نسخه جامع و کامل بخش مدیریت صندوق و صدقات می تواند به شما نشان دهد که چه تعداد از صندوق های صدقات باید تخلیه شوند، چه تعداد از صندوق صدقات آماده تخلیه هستند و غیره.
پس از تهیه لیست صندوق صدقات آماده تخلیه با استفاده از سیستم غرپالگیری با یک کلیک می توانید اطلاعاتی را که در فرم های پیش نمایش نرم افزار خیریه سرو مشاهده می نمایید را به صف چاپگر دلخواهتان ارسال کنید.


نرم افزارهای خیریه همانند نرم افزار خیریه سرو این امکان را به شما می دهند تا با استفاده از سیستم های از راه دور اطلاعاتتان را به یک چاپگر از طریق سیستم بیسیم یا wifi ارسال کنید. سیستم نرم افزار خیریه سرو به گونه ای طراحی شده است که امکان مشاهده اطلاعات قبل از چاپ را برای کاربران فراهم می کند.
در سیستم پیش نمایش قبل از چاپ نرم افزار خیریه سرو کاربران خروجی که قرار است روی برگه های کاغذ a4 چاپ شود را می توانند پیش از انجام عملیات چاپ مشاهده کنند. کاربران همچنین می توانند اندازه کاغذ را تعیین کنند و کاغذها را روی اندازه های دلخواه خود چاپ کنند.


اطلاعات قابل استناد موسسات خیریه باید پس از آماده سازی قابلیت چاپ را داشته باشند، در تمامی فرم های نرم افزار موسسات خیریه سرو این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد تا بتوانند اطلاعات لازم را با استفاده از انواع چاپگرهای جوهرافشان، لیزری، سوزنی و غیره چاپ کنند.


اطلاعات در موسسات خیریه برخی داخلی هستند و برخی عمومی، بعضی از اطلاعات همانند گزارش عملکرد موسسه که در نرم افزار خیریه سرو وجود دارد یک گزارش عمومی هست ولی لیست افراد مستمند در نرم افزار خیریه رو یک گزارشات داخلی و محرمانه است. سیستم نرم افزار خیریه سرو برای اینکار امکانات مناسب تهیه کرده و گزارشات را در هر بخش تفکیک کرده است.


در سیستم نرم افزار خیریه سرو امکانی قرار داده شده است تا در پشت زمینه گزارشات بصورت کمرنگ و آبکی یا در اصلاح انگلیسی واترمارک بتوان علائمی همچون گزارش محرمانه، گزارش عادی، گزارش فوق محرمانه خیریه و غیره را درج کرد.


کار اصلی نرم افزارها به خصوص نرم افزار مدیریت خیریه سرو این است که داده های خام را گرفته و تبدیل به اطلاعات کاربردی کند. نرم افزار خیریه سرو حداکثر کاری می کند که بتوان از طریق آن گزارشات مناسب را تهیه کند. برای مثلا از روی لیست مددجویان بتوان تشخیص داد امروز چه کسانی است. یا چه تعداد خیر به موسسه کمک کرده اند.


نرم افزارهای خیریه باید از لحاظ امنیت اطلاعات در سطح مناسبی باشند، باید بتوانند گزارشات را تفکیک کنند و در سطح محرمانه، غیرمحرمانه و غیره قابلیت های خوبی را ارائه دهند.


نرم افزار خیریه کاربردهای متنوع و گوناگونی دارد و با هزاران امکانی که قرار داده است توانسته است سطح مطلوبی از نیازمندی های موسسات خیریه را فراهم کند. برای مشاهده امکان و کاربردهای مختلف نرم افزار خیریه سرو از شما دعوت می شود کاتالوگ آن را دریافت نموده و آن را مطالعه نمایید.