انواع نرم افزار خیریه از لحاظ کاربرد

خلاصه
1398/07/30

این نوع نرم افزارها دارای کلیه کارهایی که نیاز یک موسسه خیریه را برآورده می کنند می باشد. و دارای بخش های مختلفی همچون حسابداری، انبارداری،مدیریت پرونده های مددجویان، خیرین،قلک

انواع نرم افزار خیریه از لحاظ کاربرد
نرم افزارهای خیریه از لحاظ کاربرد به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که در زیر به شرح هر یک خواهیم پرداخت:


نرم افزار جامع خیریه
این نوع نرم افزارها دارای کلیه کارهایی که نیاز یک موسسه خیریه را برآورده می کنند می باشد. و دارای بخش های مختلفی همچون حسابداری، انبارداری،مدیریت پرونده های مددجویان، خیرین،قلک ها، گزارشات جامع و غیره می باشد. برای مثال نرم افزار جامع مدیریت خیریه سرو را می توانیم معرفی کنیم.


نرم افزار حسابداری خیریه
این گونه نرم افزارهای حسابداری خیریه، اغلب تنها برای کارهای حسابداری خیریه هستند و می توانند کارهای حسابداری یک موسسه خیریه را انجام دهند. در این نوع نرم افزارهای معمولا حسابدار خودش باید اسناد حسابداری را بصورت دستی ثبت کند. نرم افزار خیریه سرو دارای محیط حسابداری هم می باشد.


نرم افزار انبارداری خیریه
نرم افزار انبارداری خیریه تنها می تواند انبار موسسه خیریه را کنترل کند، مثلا چه کالاهایی وارد انبار شده اند و چه کالاهایی از انبار خارج شده اند. برای مثال فرض کنید می خواهید ببینید کالای برنج در طول کار موسسه خیریه چه مقدار و برای چه کارهایی از انبار خارج شده و در چه تاریخ هایی و به چه علت وارد انبار شده و هم اکنون موجودی آن چقدر است. نرم افزار جامع خیریه سرو دارای سیستم مدیریت انبار می باشد.


نرم افزار مدیریت مددجویان خیریه
نرم افزارهای کنترل مددجویان موسسه خیریه به منظور مدیریت پرونده های مددجویان می باشند. این نرم افزارها امکان الکترونیکی نمودن پرونده های مددجویان را به شما می دهند و با ورود اطلاعات مددجویان و خانوارهای تحت پوشش به کامپیوتر این امکان را در اختیار کاربر قرار می دهند تا در میان ریز اطلاعات آنها کاوش انجام دهد.
از سری نرم افزارهای سرو، دو نرم افزار ویژه اینکار طراحی شده است. یکی نرم افزار مدیریت مددجویان سرو و دیگری نرم افزار جامع خیریه سرو که هر کدام را متناسب با بودجه و کار خود می توانید انتخاب نموده و از سایت شرکت دانلود کنید.


نرم افزار مدیریت قلک خیریه
نرم افزارهای مدیریت قلک، به منظور کنترل قلک های توزیع شده موسسه خیریه طراحی شده اند و این امکان را به کاربر می دهند تا اطلاعات قلک یا صندوق های صدقات موسسه خیریه را وارد سیستم نموده و سپس کنترل کاملی بر روی آن ها داشته باشند. نرم افزار مدیریت صندوق صدقات سرو و نرم افزار جامع و کاربردی خیریه سرو هر دو امکان کنترل صندوق صدقات موسسات خیریه را دارا می باشند. اگر تنها کارتان کار بر روی صندوق صدقات می باشد می توانید نرم افزار مدیریت صندوق صدقات را انتخاب نموده و اگر کارهای دیگری هم در موسسه دارید می توانید نرم افزار جامع خیریه سرو را انتخاب کنید.


نرم افزار مدیریت قبوض خیریه
نرم افزار مدیریت قبوض خیریه، به منظور تنظیم و تهیه قبوض مشارکت ماهیانه طراحی شده است و شما می توانید قبض های صادره برای خیریه را با استفاده از این نرم افزارها کنترل نمایید. نرم افزار جامع خیریه سرو این امکان را به شما می دهد.


نرم افزار مدیریت خیرین
نرم افزار مدیریت خیرین، نرم افزارهایی هستند که به منظور کنترل خیریه یک موسسه خیریه طراحی شده اند، این نرم افزارها این امکان را به شما می دهند تا با استفاده از آنها بتوانید پروند های خیرین موسسه خیریه را بصورت الکترونیکی و ماشینی در کامپیوتر خود ذخیره کنید. کاربر در زمان لازم می تواند در ریز اطلاعات خیرین موسسه خیریه جستجو کند.


نرم افزار مدیریت وام های خیریه
نرم افزارهای مدیریت وام خیریه، برای مدیریت وام هایی که خیریه به افراد مرتبط و مراجعه کنند به خیریه می دهد مناسب است، اینگونه نرم افزارها اطلاعات اشخاص و وام هایی که افراد به موسسه خیریه می دهند مناسب است. و امکان چاپ ریز بدهکاران و بستانکاران را مشاهده نمایید. نرم افزار مدیریت وام خیریه سرو یکی نرم افزارهای کاربردی برای اینکار است.

نرم افزار دبیرخانه خیریه
نرم افزارهای دبیرخانه خیریه به منظور ثبت نامه های وارده و خارجه از موسسه طراحی شده اند، این نرم افزارها این امکان را به موسسات خیریه می دهند تا نامه های ارسال شده به ادارات را به راحتی در نرم افزار خود را ثبت و بایگانی کنند.  پس از ثبت نامه ها می توانید در ریز اطلاعات آن ها جستجو کنید. نرم افزار نامه نگار سرو، نرم افزار ثبت نامه سرو و نرم افزار جامع خیریه سرو همگی برای اینکار طراحی شده اند.


نرم افزار مامور خیریه
نرم افزارهای مامور خیریه، به منظور تخلیه صندوق صدقات طراحی شده اند. هنگامی که مامور تخلیه صندوق صدقات به منظور تخلیه صندوق امانی مراجعه می کند این نرم افزار کاربردی است. در حال حاضر همراه با نرم افزار جامع سرو، نرم افزار اندروید مامور خیریه سرو به موسسات خیریه اهدا می شود.


نرم افزار ثبت کمک های مددجویان
نرم افزارهای مدیریت کمک های مددجویان، این امکان را به موسسات خیریه می دهد تا بتوانند به راحتی کمک های مددجویان را مدیریت کنند. این نرم افزارها این امکان را به موسسات خیریه می دهند تا انواع کمک و ریز کمک های هر موسسه خیریه را مشاهده نمایند. نرم افزار جامع خیریه سرو دارای امکان مدیریت کمک های مددجویان می باشد.


نرم افزار مدیریت کمک های خیرین
نرم افزارهای مدیریت کمک های خیرین و نذورات این امکان را به خیریه می دهند تا بتواند بر روی کمک های خیریه مانور دهد و کنترل کاملی روی تمامی خیرین داشته باشد. با مدیریت بر روی خیرینی که ثابت هستند می توانید کنترل خیلی بیشتری بر روی موسسه خیریه داشته باشید. و درآمد موسسه خیریه را افزایش دهید. نرم افزار جامع خیریه سرو امکان مدیریت کامل  کمک های خیریه را می دهد.
نرم افزار خیریه سرو دارای موارد بالا می باشد.