بایگانی نمودن قولنامه در نرم افزار مشاور املاک سرو

خلاصه
1398/07/21

امروزه بایگانی نمودن اطلاعات قولنامه ها در مشاور املاک ها به امری ضروری تبدیل شده است. مشاورین املاک در هر لحظه نیاز دارند بدانند که یک ملک را چه کسانی قولنامه کرده اند و مشخصا

بایگانی نمودن قولنامه در نرم افزار مشاور املاک سرو
مقدمه
امروزه بایگانی نمودن اطلاعات قولنامه ها در مشاور املاک ها به امری ضروری تبدیل شده است. مشاورین املاک در هر لحظه نیاز دارند بدانند که یک ملک را چه کسانی قولنامه کرده اند و مشخصات هر یک همانند کدملی، شماره شناسنامه و غیره چقدر بوده است. یا برعکس می خواهند بدانند فلان شخص چه املاکی را در دفتر مشاور املاک قولنامه کرده است. از همین رو یکی از ابزارهای نرم افزار مشاور املاک سرو بایگانی قولنامه ها می باشد. در این مقاله به آموزش بایگانی نمودن قولنامه ها خواهیم پرداخت.


آموزش بایگانی نمودن قولنامه ها
برای بایگانی نمودن یک قولنامه از منوی ابزار گزینه « بایگانی قولنامه » را کلیک نمایید و سپس در فرم باز شده روی گزینه «اضافه» کلیک نمایید. در این فرم مشخصات قولنامه را وارد نموده و برای ذخیره اطلاعات روی دکمه «ذخیره» کلیک نمایید. پس از اینکار یک فرم به منظور بارگزاری مدارک قولنامه نمایش داده می شود که می توانید فایل های ضمیمه همانند فایل های pdf، عکس های با پسوند png، jpg و غیره را در فایل قولنامه ذخیره کنید. پس از اینکار به راحتی می توانید اطلاعات قولنامه را بصورت کامل در لیست قولنامه ها مشاهده نمایید.