نرم افزار خیریه رایگان

خلاصه
1398/07/18

احتمالا شما هم به دنبال نرم افزاری برای مدیریت خیریه می گردید و به دنبال یک نرم افزار رایگان و فارسی می گردید. اگر به دنبال نرم افزار مجانی و رایگان برای خیریه خود می گردید بهت

نرم افزار خیریه رایگان
احتمالا شما هم به دنبال نرم افزاری برای مدیریت خیریه می گردید و به دنبال یک نرم افزار رایگان و فارسی می گردید. اگر به دنبال نرم افزار مجانی و رایگان برای خیریه خود می گردید بهتر است کمی وقت بگذارید و این مطلب را بخوانید.


دانلود نرم افزار رایگان برای خیریه
نرم افزارهای رایگان برای خیریه یکسری معایب و مزایا دارند که در این مطلب به آن خواهیم پرداخت. یکی از مزیت های نرم افزار رایگان و مجانی برای خیریه ها این است که نیازی به پرداخت هیچگونه هزینه ای ندارد و تمام مزیت آن هم در رایگان بودن آن است.
برخی از نرم افزارهای رایگان خیریه دارای نسخه تجاری هستند که قفل آن ها شکسته شده است(کرک شده اند) و برخی از این نرم افزارها در قالب دمو یا نسخه آزمایشی هستند، علاوه بر این شاید نرم افزارهای دیگری هم وجود داشته باشد که با امکانات محدود بصورت رایگان در اختیار شما قرار داده شود. ولی به هیچ وجه نرم افزار رایگان توصیه نمی شود.


معایت نرم افزار رایگان خیریه
یکی از معایب نرم افزارهای رایگان خیریه شامل موارد زیر است:
عدم پشتیبانی:
یکی از بدی هایی که نرم افزار خیریه رایگان دارند این است که دارای هیچگونه پشتیبانی نیستند و در صورتیکه پس از مدتی با مشکل مواجه شوید هیچ کسی پاسخگوی شما نیست. کلیه نرم افزارهای اتوماسیون اداری نیاز به پشتیبانی دارند.
عدم ارائه نسخه آپدیت با امکانات جدید:
در نرم افزارهای خیریه رایگان به دلیل اینکه هیچ پشتیبان یا تیم توسعه دهنده ای برای نرم افزار تعریف نشده است،  از همین رو هیچ آپدیتی در آینده تولید نخواهد شد.
امنیت اطلاعات:
اکثر نرم افزارهای رایگان خیریه دارای هیچ نسخه پشتیبانی نیستند و بابت امنیت اطلاعات شما هیچگونه مسئولیتی ندارند. از همین رو اکیده توصیه می شود نرم افزارهای تجاری خیریه را تهیه کنید. برای پیشنهاد می توانید نرم افزار جامع مدیریت موسسات خیریه سرو را تهیه نمایید.
محدود بودن:
نرم افزار خیریه رایگان اکثرا محدود هستند خصوصا نسخه های آزمایشی اینگونه نرم افزارها. به عبارت دیگر تنها می توانید از بخشی از این اطلاعات را استفاده کنید.
عدم ارائه فایل های آموزشی مناسب:
معمولا در نرم افزارهای خیریه رایگان، هیچگونه آموزشی در نظر گرفته نمی شود.


پیشنهاد نرم افزار خیریه:
برای شروع و اتوماسیون سازی خیریه خود می توانید از «نرم افزار جامع مدیریت موسسات خیریه سرو» استفاده کنید. این برنامه کلیه امکانات مدیریت مددجویان، مدیریت صندوق صدقات، مدیریت خیرین، قبوض مشارکت، حسابداری،انبارداری، گزارشات جامع، مدیریت تاج گل، مدیریت درآمد، هزینه، کمک های دریافتی نقدی  غیره نقدی و غیره را دارد. همچنین پشتیبانی، آموزش، خدمات پس از فروش، آپدیت  و غیره را نیز دارد.
سفارش نرم افزار خیریه



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :