نحوه پرینت گزارش فصلی کمک های غیرنقدی خیرین در نرم افزار خیریه سرو

خلاصه
1398/07/09

در این آموزش به شما یاد داده خواهد شد تا با استفاده از نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو به راحتی گزارش جامع از کلیه کالاهای دریافتی خیرین را تهیه و آماده چاپ کنید. در این نوع

نحوه پرینت گزارش فصلی کمک های غیرنقدی خیرین در نرم افزار خیریه سرو
مقدمه
در این آموزش به شما یاد داده خواهد شد تا با استفاده از نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو به راحتی گزارش جامع از کلیه کالاهای دریافتی خیرین را تهیه و آماده چاپ کنید. در این نوع گزارش می توانید   گزارش کمک های غیرنقدی خیرین را به یک محدوده فصل محدود کنید. مثلا یک گزارش برای فصل تابستان تهیه کنید.


آموزش چاپ گزارش فصلی از کمک های غیرنقدی خیرین موسسه خیریه
بدین منظور از منوی بالا گزینه گزارشات و سپس گزینه درآمد و در نهایت روی گزینه «درآمدهای غیرنقدی براساس مشخصات خیرین» را یکبار کلیک نمایید. پس از اینکار یک فرم نشان داده می شود، در این فرم تیک گزینه «گزارش سه ماهه» را انتخاب نموده، فصل موردنظر خود را از لیست کشویی انتخاب نموده(برای مثال ماه بهار) سپس روی دکمه تایید کلیک کنید تا گزارش لیست کمک های خیرین چاپ شود.
نکته: در این منوی کشویی فصل ها به ترتیب فصل بهار است که محدوده تاریخ فروردین تا خرداد می باشد. فصل تابستان که گزارشی بین ماه تیرماه تا  شهریورماه تهیه می کند. فصل پاییز است که گزارش از کمک های خیرین موسسه بین مهرماه تا آذرماه را تهیه می کند و گزارشی از کمک های خیرین است که گزارشی از کمک های خیرین بین دی ماه تا اسفندماه را تهیه می کند.