آمار مددجویان براساس دین در نرم افزار خیریه سرو

خلاصه
1397/08/12

چه تعداد از مددجویان دارای یک دین هستند و چه تعداد دارای دین دیگر، برای مثال خروجی که می خواهم به من بدهد به اینصورت باشد که چه تعداد مددجو دارای دین اسلام هستند، چه تعداد دارا

آمار مددجویان براساس دین در نرم افزار خیریه سرو
سوال کاربر نرم افزار خیریه سرو
من از برنامه جامع و حسابداری مدیریت موسسات خیریه سرو استفاده می کنم. اکنون که اطلاعات را به نرم افزار وارد کرده ام، می خواهم یک آماری تولید کنم که بیانگر این باشد که چه تعداد از مددجویان دارای یک دین هستند و چه تعداد دارای دین دیگر، برای مثال خروجی که می خواهم به من بدهد به اینصورت باشد که چه تعداد مددجو دارای دین اسلام هستند، چه تعداد دارای دین مسیحیت ، چه تعداد دارای دین یهودی و غیره می باشند. لطفا مراحل تهیه چنین آماری را توضیح دهید؟


پاسخ پشتبان نرم افزار خیریه سرو
برای اینکار ابتدا برنامه مدیریت موسسات خیریه سرو را اجرا نمایید و سپس از منوی «اشخاص» گزینه «مددجویان» و سپس گزینه «آمارگیری» را کلیک کنید و بعد از اینکار روی گزینه «آمارگیری براساس دین» دوبار کلیک کنید تا آمار نمایش داده شود. پس از اینکار لیست افراد نمایش داده می شود. پس از اینکار آماری بصورت زیر نمایش داده می شود:
دین | تعداد
اسلام | 160
مسیحی| 80
یهودی| 60
آمار بالا به اینصورت خوانده می شود که با توجه به اطلاعات وارد شده در نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو، تعداد مددجویانی که دین اسلام دارند برابر 160 نفر است، تعداد مددجویانی که دارای دین مسیحی هستند 80 نفر است، و تعداد مددجویانی که دارای دین یهودی هستند 60 نفر است.

دانلود نرم افزار خیریه