بازاریابی اینترنتی 2

خلاصه
1397/08/11

تبلیغات اینترنتی برای اولین بار و بصورت بنر در ۲۷ اکتبر سال ۱۹۹۴ و در سایت هات وایر نمایش داده شد.

بازاریابی اینترنتی


تبلیغات اینترنتی برای اولین بار و بصورت بنر در ۲۷ اکتبر سال ۱۹۹۴ و در سایت هات وایر نمایش داده شد. زمانی که هات وایر متوجه شد که برای تبلیغات می‌بایست فضای محدودی را در نظر گرفت، بنرهای تبلیغاتی بوجود آمدند. در آن زمان ۱۴ طراح تبلیغاتی مبلغی معادل ۳۰،۰۰۰ دلار برای نمایش ۱۲ هفته‌ای تبلیغات خود پرداختند. در سال ۱۹۹۵ وب بعنوان رسانه‌ای عمومی پذیرفته شد. شرکت سان میکروسیستم در این سال زبان جاوا را به عموم عرضه کرد. در سال ۱۹۹۶ الدزموبیل۵ اولین اتاق گفتگوی تجاری را راه اندازی نمود. مشخصات و ویژگیهای مخاطبان: اکثر کاربران اینترنت به محصولات و تکنولوژی مربوط به رایانه علاقه‌مند هستند و از این رو اکثر تبلیغات شبکه برای محصولات مرتبط با رایانه‌است. تنها 15 درصد تبلیغات برای سایر محصولات مصرفی و کمتر از 9 درصد آن برای اتوموبیل، مسافرت و خدمات مالی است. محدودیت مخاطبین: غالب کاربران اینترنت در گروه سنی خاصی قرار دارند که این امر موجب کاهش مخاطبین این نوع از تبلیغات می‌شود. ازدحام: با زیاد شدن تعداد آگهی‌های تبلیغاتی احتمال مورد توجه قرار گرفتن آگهی‌ها به شدت کاهش می‌یابد. فقدان کنترل‌های لازم در مورد محتوای تبلیغات اینترنتی: یکی از محدودیتهای تبلیغات اینترنتی فقدان کنترل‌های لازم می‌باشد. مرکز آموزشی ارتباطات رسانه‌ای آمریکا، اینترنت را شبکه فریب نامیده‌است. انجام بازاریابی ایمیلی یکی از روش های رایج در انجام بازاریابی اینترنتی است. اما بهتر است این روش بازاریابی را به تنهایی انجام نداده و از روش های دیگر نیز به صورت ترکیبی برای موفقیت در انجام آن استفاده کرد. استفاده از سیستم شبکه بازاریابی اینترنتی، چرا؟ بازاریابی از طریق اینترنت بهینه ترین روش برای کسب درآمد اضافی برای خودتان و افزایش درآمد وب سایت بازرگانان بعلت تقسیم سود حاصله با بازریابان، می باشد. همچنین این سیستم باصرفه ترین سیستم بازاریابی می باشد چرا که بازرگانان وحتی مشاورین املاک،نمایشگاه های خودرو تنها برای به فروش رساندن یا تبلیغ منجر به واکنش کاربر، پول پرداخت می کنند و بازاریابان تنها از درصد فروش، پول دریافت می دارند. بازرگانان می توانند علاوه بر فروش به ازای هر کلیک (مشاهده سایت توسط تبلیغات) و ارجاع (عضویت کاربر فرستاده شده در سایت) نیز مبالغ ثابتی را در نظر بگیرند و همچنین تایید هر تراکنشی را به حالت دستی و یا به حالت خودکار تنظیم کنند. بازاریابان می توانند با توصیه خدمات یا محصولات بازرگانان، کاربران سایت خود را ، بعنوان مشتریان بالقوه، توسط ایمیل، تبلیغات متنی، لینک های درون محتوا، آگهی های گرافیکی و بنر، تبلیغات جهنده (پاپ آوت) و یا حتی تبلیغات فلش به وب سایت بازرگانان بفرستند. سیستم شبکه بازاریابی اینترنتی همچنین، کمیسیون های هر بازاریاب را محاسبه و ثبت کرده و عملیات پرداخت را نیز مدیریت می کند. سیستم شبکه بازاریابی اینترنتی تنها سیستم کسب و کار الکترونیکی است که در آن هم بازاریابان و هم بازرگانان به پول می رسند و بنابراین به آن سیستم پرداخت در مقابل عمل نیز می گویند. ما معتقد هستیم که شما می بایست به هر میزان که در زمینه وب خود سرمایه گذاری می کنید، برگشت سرمایه و مشتری داشته باشید. بنابراین شرکت مهندسی آبان رایان البرز آماده همکاری با دوستانی که وب سایت یا حتی وبلاگ دارند وقصد دارند درامد زایی داشته باشند می باشد. و با تعریف روشهای مختلف بازاریابی اینترنتی شامل تبلیغات کلیکی گوگل، بازاریابی مکانی، بازاریابی از طریق موتورهای جستجو و دیگر خدمات شما را به اهدافتان می رساند. درایمیل مارکتینگ ، تقسیم بندی بازارهدف امکان پذیر است : میتوانیم هرآنچه را که مشتری خواهان دریافت آن است برای ایشان بفرستیم ، لازم نیست تمام لیست ما یک ایمیل ثابت را دریافت کنند . بر اساس جنسیت ، محدوده سنی و سایر مشخصات محتوا می تواند تفاوت جزئی و یا کلی داشته باشد . برای شروع بازاریابی اینترنتی برای وب سایت خودتان ، ابتدا نیاز دارید بدانید در کجا هستید ، و وضعیت فعلی شما چیست ، درک درست از وضعیت فعلی باعث می شود ، بتوانید بهتر ، و در واقع اصولی تر برای فعالیت های بازاریابی خود هدف گذاری کرده.