توانایی راه اندازی و به کار گیری اجزا رایانه ها

خلاصه
1397/07/28

کامپیوتر ها به علت انعطاف پذیری زیاد، در بالا بردن میزان هوش و توانایی های کاری بسیار موثرند. به این دلیل که کشورهای پیشرفته این کامپیوتر ها را از دوران تحصیلات

توانایی راه اندازی و به کار گیری اجزا رایانه  ها


شناسایی مبانی کاربردی میکرو رایانه ها
 کامپیوتر ها به علت انعطاف پذیری زیاد، در بالا بردن میزان هوش و توانایی های کاری بسیار موثرند. به این دلیل که کشورهای پیشرفته این کامپیوتر ها را از دوران تحصیلات ابتدایی در اختیار دانش آموزان قرار می دهند.
کاربرد کامپیوتر در زمینه تجاری
پیشرفت تکنولوژی کامپیوتر و مخارات و عرضه دستگاه های مانند فکس ( دورنگار) تحول زیادی در انجام امور ادارات، سازمان ها و شرکت ها به وجود آورده  است.
کاربرد کامپیوتر در پزشکی
از جمله کاربردهای کامپیوتر استفاده از آن در پزشکی و توان بخشی است در این گونه موارد کامپیوتر اطلاعات را ذخیره کرده و به هنگام نیاز در اختیار پزشک قرار می دهد.
کاربرد کامپیوتر در هنر و وسایل ارتباط جمعی
در زمینه نقاشی، نقاشان می توانند با استفاده از تکنولوژی کامپیوتر آثار هنری با پیچیدگی حیرت انگیز را به سادگی خلق کنند.
کاربرد کامپیوتر در امور مهندسی
کامپیوتر در کلیه امور مهندسی کاربرد فراوان و جدی پیدا کرده است و هیچ مهندسی بدون شناخت کامپیوتر قادر به انجام امور مربوط به حرفه خود نخواهد بود.
کاربرد کامپیوتر در امور حمل و نقل
یکی از رایج ترین کاربردهای کامپیوتر در زمینه حمل و نقل، مربوط به ذخیره کردن جا و فروش بلیط های شرکت ها و آژانس ها و هواپیمایی است که به ذخیره کردن و فروش بلیط های قطار و اتوبوس نیز کشیده شده است.