کاربرد داشبورد در نرم افزار املاک سرو

خلاصه
1401/05/31

از ابزارهای پرکاربرد و مورد نیاز برای هر دفتر مشاور املاک، داشتن داشبوردی تخصصی به منظور مشاهده لحظه‌ای فعالیت‌ها و کارکرد خود در در طی روز، هفته و ماه است

کاربرد داشبورد در نرم افزار املاک سرو
یکی از ابزارهای پرکاربرد و مورد نیاز برای هر دفتر مشاور املاک، داشتن داشبوردی تخصصی به منظور مشاهده لحظه‌ای فعالیت‌ها و کارکرد خود در در طی روز، هفته و ماه است.

چنانچه مشاور املاک داشبوردی اختصاصی از فعالیت های روزانه در زمینه ثبت فایل و تقاضا در دفتر املاک داشته باشد به نحوی که با استفاده از آن داشبورد بتواند آمار کامل از فایل و تقاضای ثبت شده در اختیار داشته باشد، بدون تردید موجب پیشرفت بسیار چشمگیر در برنامه ریزی و به تبع آن کسب درآمد آن فرد بعنوان مشاور املاک خواهد شد.
 ابزار داشبورد در نرم افزار املاک سرو موجب گردیده تا هر کاربر در هر لحظه این امکان را داشته باشد که بتواند فایل یا تقاضای ثبت شده را به طور دقیق مشاهده نماید. با استفاده از نرم افزار املاک سرو به عنوان دستیاری هوشمند و پیشرفته در هر لحظه امکان بررسی دقیق فعالیت و درخواست های مشتریان خود را خواهید داشت.
 ابزار داشبورد در نرم افزار املاک سرو از ابزارهایی است که شما را بعنوان مشاور املاک مسلط بر فعالیت های روزانه، هفتگی و ماهانه دفتر املاک خود خواهد کرد. ابزارهای مدرن و کاربردی بیشماری در نرم افزار املاک سرو ایجاد شده است که مشاور املاک با استفاده از هرکدام از این ابزارها قادر خواهد بود تا پیشرفتی چشمگیر و محسوس در فعالیت های روزانه خود داشته باشد.
 به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص داشبورد نرم افزار املاک سرو همین الان می توانید با شماره 09228022047 مهندس داودی تماس حاصل نمایید تا از ابزارها و امکانات بسیار پیشرفته و مدرن نرم افزار املاک سرو که موجب پیشرفت در کار شما در زمینه مشاوره املاک خواهد شد بهره ببرید.
از خرید تا نصب و فعال سازی نرم افزار املاک سرو 5 دقیقه زمان نیاز دارید تا شما نیز تغییری شگرف در فعالیت های روزانه دفتر مشاور املاک ایجاد نمایید.