چاپ رسید پرداخت وجه برای دفاتر مشاور املاک

خلاصه
1401/04/25

یکی از موضوعاتی که مشاوران املاک همیشه با آن مواجه هستند دریافت یا پرداخت وجوه مشتریان است

چاپ رسید پرداخت وجه برای دفاتر مشاور املاک
یکی از موضوعاتی که مشاوران املاک همیشه با آن مواجه هستند دریافت یا پرداخت وجوه مشتریان است.
 دریافت و پرداخت وجه در فعالیت هر مشاور املاک ارتباطی کاملا مستقیم دارد، در گذشته و سیستم دست نویس تنظیم و صدور برگ دریافت و پرداخت وجه مشاوراملاک پس از انتقال وجه به حساب مالک یا مستاجر و پس از تحویل رسید وجه، ممکن بود مشکلاتی از قبیل مفقودی، ادعای عدم تحویل وجه، عدم بایگانی منسجم و غیره برای شخص مشاور املاک ایجاد گردد.
از آنجایی که مشاور املاک فرم دریافت پرداخت وجه را در رسید هایی از پیش چاپ شده بدون لگو و آرم رسمی دفتر املاک و یا بدون امکان ایجاد تغییرات یا بایگانی بسیار سخت تنظیم می نمودند در برخی از موارد حتی به ندرت یا تنها برای یک مرتبه در طول تمام فعالیت شخص بعنوان مشاور املاک موجب خسارات چشمگیری در زمان یا حیثیت شخص مشاور املاک می شد.
 اما مشاور املاک با برنامه مدیریت املاک سرو می تواند تمام محدودیت های صدور یک رسید دریافت و پرداخت وجه را از خود بردارد، به این ترتیب مشاور املاک می تواند فقط با ورود اطلاعات طرفین در برنامه مدیریت املاک سرو نسبت به صدور برگ دریافت و پرداخت وجه بطور رسمی با اطلاعاتی که شخصا صلاح می داند تا در آن برگ درج شود اقدام خواهد نمود.
 شما در برنامه املاک سرو محدودیتی به منظور جابجایی اطلاعات وارد شده نخواهید داشت بدین ترتیب می توانید اطلاعاتی که در حالت پیش فرض فرم چاپ رسید و فرم دریافت و پرداخت وجه وجود دارد را تغییر دهید و اطلاعات وارده را کم یا زیاد نمایید این پویایی فرم دریافت و پرداخت رسید وجه در نرم افزار املاک سرو کار شما را به منظور دریافت پرداخت وجه به مشتریان بی نهایت ساده می نماید.
 از طریق برنامه املاک سرو رسیدی مطمئن و مشتری پسند نیز در اختیار مشتریان شما قرار می گیرد و کاربر املاک سرو قادر به بایگانی و مدیریت رسیدهای صادره در خود نرم افزار املاک سرو خواهد بود بدین ترتیب هر زمان که بخواهید می توانید نسبت به جستجو در بین ریز رسیدهای دریافت و پرداخت صادره نیز اقدام کنید.
 به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نرم افزار املاک سرو و ابزار چاپ و پرداخت رسید همین الان می توانید با شماره 09228022047 مهندس داودی تماس حاصل نمایید.