با ارسال پیامک پس از هر اقدام برای هر مشتری یادآور برند املاک خود باشیم

خلاصه
1401/04/15

شما می توانید با استفاده از نرم افزار املاک سرو و از طریق خط پیامک ارسال انبوه پیامک که به طور اختصاصی و هدیه به شما تعلق میگردد پس از انجام تمام فعالیت های انجام شده برای هر

با ارسال پیامک پس از هر اقدام برای هر مشتری یادآور برند املاک خود باشیم
یکی از راه های ساماندهی مشتریان و فایل های هر دفتر یا دپارتمان مشاور املاک به منظور کسب درآمد بیشتر در هنگامی که شخصی یک ملک را به دفاتر مشاور املاک شما می سپارد یا افرادی که برای تقاضای یک ملک خاص به دفتر یا دپارتمان املاک شما مراجعه می نمایند ثبت و دسته بندی فایل و تقاضاهای سپرده شده خواهد بود.
 در واقع مدیریت فایل و تقاضاهای ثبت شده و اعلام اینکه مشتری محترم فایل یا تقاضای شما به طور رسمی در دفتر یا دپارتمان املاک شما به ثبت رسیده است. در این هنگام ارسال یک پیامک با امضای دفتر یا دپارتمان مشاور املاک شما به همراه اعلاک کد ثبت تقاضا یا ثبت ملک می‌تواند موجب یادآور شدن و ایجاد برند بودن دفتر املاک شما در ذهن مشتری شود.
 شما می توانید با استفاده از نرم افزار املاک سرو و از طریق خط پیامک ارسال انبوه پیامک که به طور اختصاصی و هدیه به شما تعلق میگردد پس از انجام تمام فعالیت های انجام شده برای هر فایل یک یادآوری را در ذهن مشتری خود ایجاد نمایید تا آن مشتری بداند دفتر املاک شما نسبت به درخواستی که به شما سپرده چه فروش آن ملک یا تقاضای پیدا کردن یک ملک مناسب در حال انجام فعالیت برای به نتیجه رسیدن درخواست آن شخص یا مشتری است.
 کاربر نرم افزار املاک سرو هنگامی که هر فعالیتی برای یک مشتری را به ثبت می رساند قادر خواهد بود تا نتیجه کار خود یا کارشناسان دفتر یا دپارتمان املاک را نیز از طریق پیامک به مشتری اطلاع رسانی نماید. بنابراین از طریق نرم افزار املاک سرو کاربر می ‌تواند از ثبت یک فایل یا تقاضا تا تطبیق گیری تا صدور برگ بازدید و هر نوع اقدام انجام شده را توسط پنل پیامک رایگان که از جانب شرکت مهندسی آبان رایان البرز به طور هدیه در اختیار کاربران نرم افزار املاک سرو قرار می‌گیرد را به مشتری اطلاع رسانی نمایید به منظور کسب اطلاعات بیشتر همین الان می توانید با مهندس داودی 09228022047 تماس حاصل نمایید.