نرم افزار صندوق مکانیزه املاک با امکان محاسبه هوشمند دستمزد

خلاصه
1401/01/13

مشاوران املاک با انجام هر قرارداد و انعقاد آن، چه قرارداد رهن و اجاره یا خرید و فروش، پیش فروش و مشارکت باشد مبلغی را به عنوان دستمزد و حق کمیسیون از طرفین اخذ خواهند نمود

نرم افزار صندوق مکانیزه املاک با امکان محاسبه هوشمند دستمزد
مشاوران املاک با انجام هر قرارداد و انعقاد آن، چه قرارداد رهن و اجاره یا خرید و فروش، پیش فروش و مشارکت باشد مبلغی را به عنوان دستمزد و حق کمیسیون از طرفین اخذ خواهند نمود، محاسبه دستمزد در بسیاری از موارد بسیار پیچیده خواهد بود مخصوصاً با توجه به آن که هر روزه قیمت املاک افزایش می یابد و چنانچه مبلغ کل معامله به طور دقیق نباشد لذا محاسبه کمتر از میزان و حد تعیین شده از جانب اتحادیه املاک موجب کمتر گرفتن حق مشاور املاک خواهد بود  یا چنانچه بیشتر از درصد محاسبه اخذ نمایند بدون تردید مشاور املاک مرتکب تخلف شده است، همچنین محاسبه گسترده و پشت سر هم نیز به منظور تعیین درصد مالیات بر ارزش افزوده مشاور املاک را ممکن است دچار مشکل نماید.
 برای جلوگیری از بروز و ورود هرگونه مشکل یا زیان به هر مشاور املاک می تواند از نرم افزار صندوق مکانیزه املاک سرو استفاده نمایند. با نصب نرم افزار صندوق مکانیزه املاک که به طور تخصصی برای محاسبه هوشمند کمیسیون مشاوران املاک و برای تعیین دقیق درصد مالیات بر ارزش افزوده معیین و مشخص گردیده است، پس از آن هیچ گونه خطایی در محاسبه و تعیین تکلیف مالیات بر ارزش افزوده برای شما ایجاد نخواهد شد.
 به منظور استفاده و خرید نرم افزار صندوق مکانیزه املاک سرو همین الان می توانید با شماره مهندس داودی 09228022047 تماس حاصل نمایید، حتی پس از محاسبه کمیسیون دفتر مشاور املاک چنانچه به منظور بارگذاری و ارسال محاسبه صورت وضعیت فصلی با اشکال مواجه گردید نیز می‌توانید از نرم افزار صندوق مکانیزه املاک سرو جهت بارگذاری صورت معاملات فصلی خود بر روی وب سایت دارایی اقدام نمایید. در واقع با استفاده از نرم افزار صندوق مکانیزه املاک سرو تنها کافیست تا معاملات فصلی را در این نرم افزار ثبت نمایید و پس از آن دیگر هیچ دغدغه ای به منظور محاسبه یا تعیین درصد مالیات بر ارزش افزوده نخواهید داشت.
نرم افزار صندوق مکانیزه املاک سرو برای کاربران خود یکسال پشتیبانی و خدمات پس از فروش رایگان و بروزرسانی‌های رایگان را به همراه خواهد داشت هزاران ابزار کاربردی و مدرن را تنها در نرم افزار صندوق مکانیزه سر در دسترس خواهید داشت.