افزودن نوع ارجحیت اجاره در نرم افزار کامپیوتر مشاورین املاک سرو

خلاصه
1397/07/25

من از برنامه املاک سرو استفاده می کنم، در برخی از فرم های کاربردی و بازشده نرم افزار سرو همانند فرم ثبت ملک و ثبت تقاضا اپلیکشن مشاور املاک سرو یک نوع لیست کشویی بنام «نوع ارجح

افزودن نوع ارجحیت اجاره در نرم افزار کامپیوتر مشاورین املاک سرو
سوال کاربر نرم افزار مشاور املاک سرو
من از برنامه املاک سرو استفاده می کنم، در برخی از فرم های کاربردی و بازشده نرم افزار سرو همانند فرم ثبت ملک و ثبت تقاضا اپلیکشن مشاور املاک سرو یک نوع لیست کشویی بنام «نوع ارجحیت اجاره» وجود دارد که با عناوینی همچون دانشجو، متاهل، مجرد و غیره پر شده هست،  چگونه می توانم بعضی دیگر از انواع نوع ارجحیت اجاره را به این لیست های کشویی اضافه نمایم و این لیست را برای خودم شخصی سازی کنم؟ لطفا راهنمایی کنید.


پاسخ پشتیبان نرم افزار مشاور املاک سرو


برای اینکار تغییراتی ایجاد دهید پس از اینکه نرم افزار کامپیوتر فایلینگ املاک سرو را اجرا نمودید(با دوبار کلیک روی آیکون آن)، از منوی بالای برنامه «تنظیمات» گزینه «تنظیمات» را کلیک نمایید و سپس به سربرگ یا تب «افزودنی ها» رفته،سپس در این فرم روی گزینه «نوع ارجحیت اجاره» یک مرتبه کلیک نموده تا فرم مربوط به افزودن ارجحیت  ظاهر شود، پس از اینکار در قسمت عنوان این فرم، نوع ارجحیت جدید که قصد دارید اضافه شود را وارد نموده و روی دکمه «ذخیره» کلیک کنید. به هر تعداد که بخواهید می توانید به این لیست اضافه کنید. پس از اینکار در تمامی لیست فرم ها نوع ارجحیت تغییر خواهید یافت.

خرید نرم افزار مشاور املاک