پشتیبان گیری در نرم افزار نمایشگاه اتومبیل سرو

خلاصه
1397/07/18

به یک نسخه پشتیبان یا کپی از اطلاعات ذخیره شده نرم افزار نمایشگاه اتومبیل سرو، پشتیبان گیری می گویند.

پشتیبان گیری در نرم افزار نمایشگاه اتومبیل سرو

به یک نسخه پشتیبان یا کپی از اطلاعات ذخیره شده نرم افزار نمایشگاه اتومبیل سرو، پشتیبان گیری می گویند.
چرا باید از اطلاعات در نرم افزار نمایشگاه اتومبیل سرو پشتیبان گرفت؟
هنگامی که در نرم افزار نمایشگاه اتومبیل سرو داده وارد می نمایید به مرور زمان شما یک بانک اطلاعاتی را تشکیل می دهید که کل اطلاعات شما، شامل: لیست جساب و کتاب ها، لیست اتومبیل ها، آمار چک ها و... قرار دارد؛ از این رو این اطلاعات برای شما مهم بوده و همیشه باید یک نسخه پشتیبان از آنها در هرجایی داشته باشید. نسخه پشتیبان در نرم افزار نمایشگاه اتومبیل سرو می تواند بر روی یک CD,DVD و یا فلش ذخیره گردد. اطلاعات پشتیبان گرفته شده در زمان های زیادی کاربرد دارد، برای مثال زمانی که اطلاعات شما به هر دلیلی پاک می شود، رایانه شما ویروس می گیرد، ویندوزتان را هوض می کنید و یا اینکه به هر دلیلی اطلاعات شما از بین می رود. اطلاعات پشتیبان گرفته شده از اتومبیل ها در هر زمانی قابلی بازیابی می باشند.
انواع پشتیبان گیری در نرم افزار نمایشگاه اتومبیل سرو
به طور کلی در نرم افزارها سه  نوع پشتیبان گیری وجود دارد که عبارتند از: 1) پشتبان گیری دستی از اطلاعات، 2)پشتیبان گیری خودکار(اتوماتیک) و 3) پشتیبان هنگام خروج نرم افزار نمایشگاه خودرو سرو هر سه نوع پشتیبان گیری را پشتیبانی می کند.
•    پشتیبان گیری خودکار از اطلاعات در نرم افزار نمایشگاه اتومبیل سرو:
در این نوع پشتیبان گیری شما یک زمان خاص را برای نرم افزار تعیین می کنید که در آن زمان نرم افزار از اطلاعات پشتیبان بگیرد. برای مثال تعیین می کنید در ساعت 22:30 هر روز می خواهید از اطلاعات پشتیبان گرفته شود. نرم افزار نمایشگاه اتومبیل سرو هم در ساعت 22:30 بدون هیچگونه فرمانی بصورت خودکار از اطلاعات پشتیبان می گیرد و به شما پیغام می دهد.
•    پستیبان گیری دستی از اطلاعات در نرم افزار نمایشگاه اتومبیل سرو
در این نوع پشتیبان گیری شما باید به صورت دستی به نرم افزار دستور پشتیبان گیری را بدهید، پس از اینکار یک پشتیبان از اطلاعات گرفته می شود.
•    پشتیبان گیری مطمئن در نرم افزار نمایشگاه اتومبیل سرو
در این نوع نرم افزار نمایشگاه خودرو سرو پس از خروج از اطلاعات شما پشتیبان می گیرد و از آخرین تغییرات شما یک نمونه پشتیبان گرفته می شود.این نمونه پشتیبان گیری یک پشتیبان گیری مطمئن می باشد.

جهت خرید نرم افزار نمایشگاه اتومبیل سرو کلیک کنید